Helnøtt med spire:) Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Eller er det ett av de som er mest riktig å si? Og hvor i landet er dere fra? Jeg sier bløtkake (synes det høres så ekstra godt ut hehe) er fra rogaland. Det var jeg og moren min som snakket om det, men ble ikke enige om det hehe.
Nickeguri Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Bløtkake. Fløtekake har jeg aldri hørt før. Bor i Oslo- området.
Mille** Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Jeg sier bløtkake, har aldri hørt noen si fløtekake. )
rødblåoggrønn Skrevet 14. august 2007 #7 Skrevet 14. august 2007 fløtekake?? må være for de som har misforstått........
Helnøtt med spire:) Skrevet 14. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 14. august 2007 Aaa...hehe, bare jeg som har hørt det:)
Helnøtt med spire:) Skrevet 14. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 14. august 2007 Spurte mannen min nettopp og han sier fløtekake:) Vet om mange andre også som sier det!
nickoline og supermann Skrevet 14. august 2007 #10 Skrevet 14. august 2007 Jeg sier "lavkage"......... for det sier samboer og han er dansk....
LivetErEnLek Skrevet 14. august 2007 #11 Skrevet 14. august 2007 Jeg googlet "fløtekake", for jeg har heller aldri hørt noen si det. Men kom opp ca 46 treff, (en del menyer fra cafer ol), så det er nok noen som bruker det, men ikke mange
Dotten Skrevet 14. august 2007 #12 Skrevet 14. august 2007 Jeg sier bløtEkake Er opprinnelig fra Lillehammer!
nickoline og supermann Skrevet 14. august 2007 #13 Skrevet 14. august 2007 fløtekake.......aldri hørt.
Gjest Skrevet 14. august 2007 #14 Skrevet 14. august 2007 Bløtekake. Samboeren min er fra Stavanger og familien hans sier "Fløtekake". Mange rare ord der nede i Rogaland ;-)
Helnøtt med spire:) Skrevet 14. august 2007 Forfatter #15 Skrevet 14. august 2007 Haha ja kan tenke meg det:) Som foreksempel "løye"
Gjest Skrevet 14. august 2007 #16 Skrevet 14. august 2007 Det stusset mest på da vi først ble sammen og jeg var med på besøk var "benken" for sofa ;-) For med er en benk enten kjøkkenbenk eller evt benk ute ;-)
Arb.ledig husmor Skrevet 14. august 2007 #18 Skrevet 14. august 2007 Eg seie blautekaka og e fra Hordaland... Eksen min var fra Jæren og han sa fløtekake...
meg & to små vampyrer Skrevet 14. august 2007 #19 Skrevet 14. august 2007 Bløtekake eller kremkake. Er fra østlandet, vestfold. Bodd 8 år i Bergen og hørte vel bløtekake der også tror jeg.
Alba44 Skrevet 14. august 2007 #21 Skrevet 14. august 2007 Bløtkake. Har heller ikke hørt fløtekake. Er fra østlandet.
1kar&1møy&meg™ Skrevet 14. august 2007 #22 Skrevet 14. august 2007 hva er teit med å si fløtekake forresten????? er den ikke dekket av FLØTE kanskje?????????????????????
Helnøtt med spire:) Skrevet 14. august 2007 Forfatter #23 Skrevet 14. august 2007 Si det, men det ser tydelig ut som om det kun er vi fra Rogaland området som sier det:)
1kar&1møy&meg™ Skrevet 14. august 2007 #24 Skrevet 14. august 2007 ja bare vi som har skjønt det hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå