En snupp - og en knert i magen Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Noen som har erfaringer med å bruke dette som prevensjon? Er det tungvint? Hva når man reiser bort, er den enkel å ta med? Hvor sikker er den egentlig?
Tulletutta Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Har babycomp syns den er veldig grei, men viss du er er sånn at du ikkje får sove etter å ha blitt vekket så kan det være litt plagsomt. dette er ikkje noko problem for meg. brukte den som prevangsjon i 6 mnd før vi begynnte å planlegge baby. Eg toler ikkje annen prevangsjon og kondom ble så ubegaligt for meg. Og då var babycompen heilt fantastisk. Blei ikkje gravid når eg brukte den som prevangsjon men vart gravid nesten med eingang når eg gjekk over til planlegging.
En snupp - og en knert i magen Skrevet 14. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2007 Takk for svar. Jeg blir mer og mer sikker på at dette er riktig, det blir en ganske stor engangsutgift, men det ser ut som det er verdt det, ja. Hm... Hvor stor er den ca.? Jeg tenker sånn i forhold til å ha med på ferie osv.
Tulletutta Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 er ganske stor, så litt å drasse på med den er ikkje så tung. eg syns han var mykje større enn det eg hadde ventet men kjempe stor er den ikkje. eit stort tefat kanskje eller ein liten kaffetallerken ein godforklaring på kor stor den er er. er vel 1-2 cm høy uten føtten for det er nokon små føtter på den og da blir den litt høyere.
Gjest Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Veier ikke så mye. Er ca 15 cm i diameter og 2 cm tykk. Jeg har BC, men den er nå inne til reparasjon. Går da på garantien. Jeg har brukt BC siden februar som planlegging. Bruker kondom de røde dagene. Blir til at vi kommer til å bruke den som planlegging etterhvert. Supert å kunne følge med på syklusen på denne måten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå