June Anette Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 de to siste dagan har æ hatt veldi mange kynnera, å i dag har æ vært litt dåli, ont i magen å i rygges, og har kasa opp.. ka kan det vær? karnsje bare en dårli dag?
Gjest Ut på tur Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Høres ut som noe du burde snakke med JM/Lege/føden om ... ta en kjapp telefon så kan de avgjøre om du skal bekymre deg ... dumt om det er fødsel på gang dersom du ikke er tett på termin...
June Anette Skrevet 14. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. august 2007 har kjent litt utpå kveld at det på en måte stange helt nederst i magen åkkurat som et press ne i bekkenet.. jordmor sa at æ skull slapp av å se kordan det ble... e 34+2 på vei i dag.. hadde vondt nederst i magen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå