Gå til innhold

ka kan det vær?


Anbefalte innlegg

Skrevet

de to siste dagan har æ hatt veldi mange kynnera, å i dag har æ vært litt dåli, ont i magen å i rygges, og har kasa opp..

 

ka kan det vær? karnsje bare en dårli dag?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ut på tur
Skrevet

Høres ut som noe du burde snakke med JM/Lege/føden om ... ta en kjapp telefon så kan de avgjøre om du skal bekymre deg ... dumt om det er fødsel på gang dersom du ikke er tett på termin...

Skrevet

har kjent litt utpå kveld at det på en måte stange helt nederst i magen åkkurat som et press ne i bekkenet.. jordmor sa at æ skull slapp av å se kordan det ble... e 34+2 på vei i dag..

 

hadde vondt nederst i magen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...