Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 For litt over ei uke siden gjorde jeg det slutt med samboeren min. Han respekterte valget mitt og vi hadde ei god tone.. helt til nå lørdag.. Da møttes vi på byen og vi snakket sammne og ikke noe krangling eller noe.. men senere på kvelden klikket det for han. Jeg spurte hva han syntes om at jeg hadde gått sammen med en kamerat av meg tidligere på kvelden, altså ikke noe mer enn å gått litt sammen i byen. Da smalt han til meg rett i ansiktet slik at jeg datt bakover, for deretter å få et slag til rett i nesa.. Det var vakter og politi som så dette så de kom løpende bort å tok han med seg i håndjern. Jeg gikk hjem med ei venninne. Jeg fikk ikke noen fysiske skader utenom at jeg var hoven i fjeset dagen etterpå... Jeg er i tvil om jeg da skal anmelde dette. Vet at jeg burde det, men jeg vet ikke om jeg orker mer styr nå. Er allerde mye ang leiligheten og tingene vi har sammen... huff.. og mye annet.. Hva kommer det ut av dette om jeg så anmelder det? vil ikke krangle, bare være anonym...
Gjest Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Hvis det var politi tilstede, blir det ikke automatisk sak av det?
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Nei ikke som jeg forsto. Jeg fikk beskjed om å komme innom å anmelde det..
♥Prinzessin♥ Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Hva mener du egentlig? Skal du la være å anmelde ham fordi dere har leilighet og ting som skal fordeles, og at det bare blir bråk dersom du anmelder? Tør du virkelig å være alene med ham etter dette? Du VET hva som er riktig. Slår de én gang, slår de igjen. Han kan gjøre det med neste kjæreste også.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Ja jeg vet jo at det er det jeg burde gjøre.. men han kan jo like godt slå neste kjæreste fordi om jeg anmelder det. Kommer ikke til å være med han alene mer nei. Meg og datteren min er flyttet til mine foreldre.. Er bare rot i hodet mitt for tiden...:/
Gjest Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 Hvis ikke du anmelder det så vil vel politiet gjøre det?
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #7 Skrevet 14. august 2007 Jeg vet ikke hvordan det fungerer.. Hva blir liksom opplegget hvis jeg anmelder det? noen avhør og så blir det henlagt? Er sånn je har erfaring med politiet her jeg bor fra før av så..
d",)~^~^~ Skrevet 14. august 2007 #8 Skrevet 14. august 2007 Siden dere har et barn sammen bør du anmelde det. Dette fordi at dersom faren vil søke om full foreldre rett så vil han stille svakere med en slik anmeldelse mot seg. Og du vil vel ikke at datteren din skal bo hos en far som er tilbøyelig til å slå? Ved å anmelde vil du også sende sterke signaler til din eks om at du ikk tolererer slik oppførsel. Det vil kanskje hjelpe deg til å stå litt sterkere mtp fordeling av bolig og eiendeler, at du er en kvinne som ikke lar deg tråkke på. Sender deg en stor klem og håper ting ordner seg til det beste for deg og datteren.
Libido- Skrevet 14. august 2007 #9 Skrevet 14. august 2007 Når politiet var der, har de vel plikt til å anmelde det.
Gjest Skrevet 14. august 2007 #10 Skrevet 14. august 2007 Orker ikke å anmelde det, pga styr...hvorfor er du her inne å syter....1 uke etterpå.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #11 Skrevet 14. august 2007 Noen burde lære seg betydningen av utrykket "har du ikke noe positivt å si kan du like gjerne holde kjeft"
Gjest Skrevet 14. august 2007 #12 Skrevet 14. august 2007 Hører du nå Hi....NN her mener du skal holde kjeft
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #13 Skrevet 14. august 2007 Hehe - touche! Allikevel synes jeg du godt kan lære deg å kjenne din besøkelsestid, ræva.
Gjest Skrevet 14. august 2007 #14 Skrevet 14. august 2007 Åh....har vi tid på oss her inne å nå....hmmm det var noe nytt
blond Skrevet 15. august 2007 #16 Skrevet 15. august 2007 Kontakt politiet og få råd og informasjon av dem.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #17 Skrevet 15. august 2007 Synes faktisk Hi her fortjener en på trynet pga sin fantasløse oppførsel.. En nabohund jeg hadde før bet en unge i armen.. Denne ble avlivet på stedet, mulig eksen din også burde vært avlivet:-)
rødblåoggrønn Skrevet 15. august 2007 #18 Skrevet 15. august 2007 Synes faktisk Hi her fortjener en på trynet pga sin fantasløse oppførsel.. En nabohund jeg hadde før bet en unge i armen.. Denne ble avlivet på stedet, mulig eksen din også burde vært avlivet:-)
___ Skrevet 15. august 2007 #19 Skrevet 15. august 2007 Hvis dere har barn sammen tror jeg du bør anmelde. Det kan ha betydning i en fremtidig barnefordelingssak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå