amstel Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 hei, har en liten tulle på nå 3 1/2 mndr.. lurer på om det er lurt å ha slike små i samme rom som andre syke barn.. eks. feber, øyeninfeksjon osv... vil jo ikke være overbeskyttende... men prøver å skåne henne for det, syk blir hun jo en dag, men vil ikke provosere det fram, selvfølgelig.. hva tror dere?
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Personlig unngikk jeg det da småen her var så liten. Og unngår det så langt jeg kan nå og. Øyeninfeksjon er vanskeligere å unngå, men ville nok unngått det, men det er ikke så gale som feber osv... Ja, hun vil jo bli syk en dag før eller siden, men kan man unngå det,så gjør man det.. Jeg gjør iverfall det,så om jeg er sær... vel,,, er mitt barn og min avgjørelse...
Fire småtroll Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Førstemann holdt jeg unna sykdom i den grad jeg kunne, men nå som jeg har fått nr tre er det helt umulig. Hun fikk vannkopper fra storebror da hun var 9 uker!!! Gikk bra det også ;-)
Hannahs-mor06 Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 En ting er jo å smitte de med barnesykdommene, som de før eller siden mest sannsynlig skal få og som er best å få som barn..men de skal vel helst være over året før man smitter de med hensikt, for å liksom bli ferdig med det..Ikke helt sikker på hvor gamle de bør være jeg.. Men øyeinfeksjoner og slike andre unødvendige infeksjoner, hadde iallefall jeg forsøkt å unngå mest mulig,hvis mulig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå