mittlillebøllefrø&bøllefrøkna Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Vi bruker mais, snuppa syns den er kjempegod!!
Puncky med nr tre i magen Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Ris er den som er mildest, men ingen av mine har likt den noe særlig. Begynte med det og gav det en ukes tid, før jeg gikk over til mais.
Gjest Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 Det mildeste er jo å vente til barnet er litt større sånn at tarmsystemet er modent. Dersom det ikke er svært god grunn for å begynne med grøt til en baby på 3 mnd? Ikke for å være slem...
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 14. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. august 2007 Jeg spurte for å vite hva som er mildest. det er jo ikke så lenge til jeg kan begynne å handle inn litt sånne ting. Jeg sa jo ikke at min baby på tre mndr skal ha grøt! Spurte bare hva som var mildest, nettop fordi jeg vil at han ikke skal få noen problemer med magen den gang han skal få grøt:o)
Lilly 79 Skrevet 14. august 2007 #8 Skrevet 14. august 2007 Nicket ditt passer så godt, Spetakkel. Det er visst ikke lov å spørre seg til råds før den dagen du kan starte, hi.
Lilly 79 Skrevet 14. august 2007 #10 Skrevet 14. august 2007 Nei, jeg er ikke hårsår. Men skjønner ikke hvorfor du svarer om du ikke hadde tenkt å svare på det som det blir spurt om? HI hadde jo ikke sagt at hun hadde tenkt å begynne nå? Synes ofte du svarer sånn, men det er kanskje bare meg.
Gjest Skrevet 14. august 2007 #11 Skrevet 14. august 2007 Ja, beklager at jeg prøvde å komme med et lite tips. Skal aldri gjenta seg. Dersom du ser deg litt om på siden er det jo tydeligvis ikke alle som har fått med seg at man helst skal vente til barnet er litt større...
Lilly 79 Skrevet 14. august 2007 #12 Skrevet 14. august 2007 Hva har det med spørsmålet til HI og gjøre? Synes forresten innlegget ditt lignet lite på et tips. Og jeg har sett meg litt om på denne siden, men jeg gir ikke alle mine råd av den grunn. De fleste går vel til helsesøster og får den slags info der, vil jeg tro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå