Gå til innhold

Glemt jebursdagsgave

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønen min har ikke fåt gave av faren og stemoren dene gang. Hva gjør en med det? Vi snakker ikke sammen. Al bedskjed fåregår melom far og søn. Men sønen min tør ikke si i fra. Før "glemte" faren å gi han gaver men ikke di siste årene. ( tror de er stemor som har pleid å mine ham på de men ikke dene gangen )Gutten er skufet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo veldig synd at du ikke er på talefot med far. Det er jo i mange tilfeller helt nødvendig.

Du tør ikke sende en sms da? Vær litt ydmyk og si at det ikke er meningen å blande deg, og at du sier det kun fordi sønnen deres ikke tør.

Skrevet

Han sleter meldinger fra meg før han leser di. Gider ikke lese di så lenge han ser di er fra meg. (de har han git meg klar besjed om). Må vel bare gleme de hele. Men de svir å se gutten min lide fordi jeg og hans far ike er på talefot. Vordan kan man gleme sin egen søns bursdag?

Skrevet

Send en melding til stemor da vel, kanskje hun leser dem. Så synd at dere har så dårlig forhold, det må jo gå utover gutten.

Skrevet

Enig Lindsay, send en melding til mor. Eller send et kort, det kaster vel ingen uten å ta en gløtt på.

Har en venninne som har måttet kjøpe gave til sønnen i mangel av farens eget initiativ.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...