J`s mamma Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 En venninne av meg som var innom i går sa at jeg ikke måtte bruke Natusans babyolje da den inneholdt parafin. Jeg har fått en del prøveflasker (de flaskene som er helt hvite) på helsestasjonen og er nå veldig usikker. Jeg hadde tenkt å smørre det i hodebunnen til min sønn for å løsne tørr hud, men om det er parafin i den, vil jeg ikke det.. Noen som vet om dette stemmer???
Prinsemamma24 Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Ja, tror det stemmer. En venninne av meg var på en høring på stortinget med studiet sitt for et par år siden, hvor det ble snakket om natusan. de bruker ting i sine produkter som er farlig for små barn. det gjaldt mer enn oljen. De sa på stortinget at de var klar over det, men ikke ressurser til å gjøre noe med det...! Kan begynne å lure noen ganger... Det inneholdt blant annet stoffer som i verste fall kan gjøre noe med forplantningsevnen. Vi bruker babyline sine produkter, selges på apoteket, babyshop og andre babybutikker. det er en veldig bra og skånsom serie.
rosemor72 - endelig mamma :) Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 vi bruker en billig solsikkeolje til gutten vår - da holder huden seg fin. Fikk anbefalt det på barsel. Har prøvd natusan sin (står parafin på den ja) - da blir huden hans "guffen" og rød
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå