Gå til innhold

Denne frøkna skal bli fin tenker jeg ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er 13 mnd, og simpelten elsker å kle av og på seg. I kleskapet hennes, i de to nederste hyllene ligger det klær som hun får lov å dra frem, og hun kan holde på der inne i over en time av gangen. Topp konsentrasjon og evig lykkelig hver gang hun får noe på. Kom nettopp ut fra soverommet nå med to t-skjorter (den ene har hun kun over hodet, har ikke fått inn armene), et skjørt som brukes som ponsjo, et skjørt der det skal være, en sokk halvveis på og to hårbånd. Lurer på hvordan hun skal bli når hun blir større når huner såååå opptatt av det nå. Blir vel til at jeg setter barnesikring på klesskapet hvis det blir for ille etterhvert.... Men søt, det er hun ;-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He, he... Disse småjentene :) Har ei snuppa på straks 23 mnd. Hun liker også å prøve og få på seg klær, men er ikke alltid ting kommer mer enn på hode eller over hode/rundt halsen. Det er gøy å gå med trusa på hodet f.eks. Bukser blir ofte to ben i et buksebein, men noen ganger lykkes hun. Hun er nok ikke like opptatt av klær som snuppa di, men hun liker å leke litt med klærne da. Spesielt skittentøydunken sin. Den kan hun ta ut og inn av ørten ganger. (Jepp, hun har egen ......). Ellers er generellt alle skap spennende. Spes. de hun ikke har lov å gå inne i :)

Ha, ha. Barnesikring på klesskapet.... Vel, om løven hadde gjemt seg der, så hadde jeg skjønt det... Fnis :)

Hun er nok kjempesøt der hun sitter.... Bare vent. Om et år skal hun kun ha merkeklær, og er helt "in" i siste mote fra Paris :)

Skrevet

Før hun skal begynne med siste mote fra paris, må hun nok tjene sinde egen penger tenker jeg ;-) Lurer på om dette er ei "jente-greie" jeg? Har en gutt fra før, og han brydde seg døyten om hva han hadde på seg og skulle helst kles på frem til skolealder. Men sparer en del penger da. Trenger jo ikke kjøpe noe særlig leker, for det er jo ingenting som er sååå morro som klær ;-)

Skrevet

He, he. Men klær kan være dyrt nok det :)

Vet ikke om det er en jenteting. Kanskje? Jeg var ikke sånn, men så var jeg mer guttejente da.... Dukker og sånn var bare teit :) He, he. Kunne strekke meg til en bamse....! Det var kos.

Men, klær er jo ikke den verste hobbyen må jeg si..... :) OG hun tjener jo litt penger da. Barnetrygd og ev. kontanstøtte... he, he, he.

Skrevet

Vel, klær må dem jo ha uansett, og jeg innrømmer gjerne at jeg koser meg med å shoppe til henne også ;-) Får ikke kosntatstøtte, og med barnehagekostnadene, går hun over 1500 i minus i mnd før noe annnet overhode er tenkt på, så designerklærne må nok vente noen år *ler*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...