Blue Lady Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Er en uke siden jeg fødte og renselsen er borte.. Er det vanlig? Synes jeg blødde i hvertfall 3 uker etter jeg fikk Lucas..
Helnøtt med spire:) Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Vet ikke, men ville bare gratulere deg med den lille:)
Sånn kan det gå Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Var kun med førstemann at jeg blødde litt lenger i hvertfall. Men alle de andre har renselsen vært over etter en uke. Jeg for min del blør lenger ved mensen enn jeg gjorde ved renselsen...
*Rutletutt* Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Du hadde ks, ikke sant? Jeg blødde mye kortere da jeg fikk Tobias enn denne gangen - Milla er 16 dager gammel og jeg blør litt enda (ikke mye), men blødde bare en ukes tid med Tobias som ble tatt med ks....aner ikke om det bare var tilfeldig, siden de sier at en får renselse som vanlig etter et ks....men sånn var det i allefall for meg;o)
Kyosanim Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Jeg hadde heller ikke så lang renselse da jeg fødte (tok KS). Tror den var over på 3-4 dager. Ble overrasket. Trodde jeg kom til å blø i maaange uker.
Gjest Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 Fikk beskjed etter ks at det var normalt med liten renselse. Dei "renser" under ks visst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå