Gå til innhold

Hvor ble det av renselsen da?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en uke siden jeg fødte og renselsen er borte..

Er det vanlig? Synes jeg blødde i hvertfall 3 uker etter jeg fikk Lucas..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke, men ville bare gratulere deg med den lille:)

Skrevet

Var kun med førstemann at jeg blødde litt lenger i hvertfall. Men alle de andre har renselsen vært over etter en uke. Jeg for min del blør lenger ved mensen enn jeg gjorde ved renselsen...

Skrevet

Du hadde ks, ikke sant? Jeg blødde mye kortere da jeg fikk Tobias enn denne gangen - Milla er 16 dager gammel og jeg blør litt enda (ikke mye), men blødde bare en ukes tid med Tobias som ble tatt med ks....aner ikke om det bare var tilfeldig, siden de sier at en får renselse som vanlig etter et ks....men sånn var det i allefall for meg;o)

Skrevet

Jeg hadde heller ikke så lang renselse da jeg fødte (tok KS). Tror den var over på 3-4 dager. Ble overrasket. Trodde jeg kom til å blø i maaange uker.

Skrevet

Fikk beskjed etter ks at det var normalt med liten renselse. Dei "renser" under ks visst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...