Marianne og Kristoffer:) Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Noen som har noen tips til en GOD kyllingsalat???
"husmor"med lille Nora Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Kylling Salat Agurk Mais Annanas Rødløk godt med baguetter attmed og olje over salaten. Hvitløks baguetter!
fikk jente 090108 Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Legg gjerne til pinjekjerner, avokado og fetaost!!!
"husmor"med lille Nora Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 hehe. tror eg har funnet middagen min idag;)
Ladybug~N&E Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 denne liker jeg veldig godt da;) kylling, pasta, bacon, issalat, diverse andre salatingredienser etter eget ønske (liker ikke paprika og sånt så jeg tar den "bar") og dressing såklart!! de fleste jeg kjenner bruker rømmedressing eller hvitløksdressing. jeg liker ikke hvitløk så da blir det thousand island;) ellers er det mange gode oppskrifter her: http://www.matoppskrift.no/sider/sokemaskin.asp?type=oppskrift&search=kyllingsalat&Soketype=A1
mamma til twins Skrevet 14. august 2007 #7 Skrevet 14. august 2007 Jeg har to forskjellige. Variant 1: Grillet kylling Issalat Mais Ananas Paprika Dressing: 1 boks med rømme med litt ketchup. Variant 2: Kyllingfilet deles i små biter og stekes. Issalat Ruccula Agurk Cherry-tomater Krutonger (gjerne hvitløk) Grønne oliven Dette blandes med dressingen 5% cæsar-dressing og til slutt en real dose med parmesanost. Nr 2 er min personlige favoritt.
temi & keli Skrevet 14. august 2007 #8 Skrevet 14. august 2007 Kyllingsalat-salat ) pastasløyfer kyllingfilet i skiver, stekt i salt, pepper, hvitløk og basilikum issalat ruccola mais ananas mango avocado nystekt champignon, krydra med salt, pepper og hvitløk rødløk cherrytomater dressing; bland rømme med sweet chili&mango-saus nystekte baguetter Kyllingpåleggs-salat ) salatkjøtt av kylling (eller kyllingfilet, stekt i kyllingkrydder, revet, ikke skåret, opp i biter.. 2 bokser ananas 1 liten purre 1 pose majones litt ekstra kyllingkrydder hvis kyllingen er mildt krydret.. Bør stå et par timer før servering. Holder seg ei uke i kjøleskap, men innen den tid, så er nok dessverre boksen tom.. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå