Gå til innhold

Dagens premie for dårlig mor går til meg! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt på 5 mnd falt ut av vippestolen! :(

Han har tydeligvis lært seg å sette seg opp i den.. Og falt framover...

Hørte bare ett stort dunk og mini lå på hodet ned i golvet...

Gikk bra med han da.. Ble bare veldig rød og antydning til en liten kul..

Stakk i hjertet!! :(:(:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går nok bra, og du er jo selvfølgelig ingen dårlig mor fordet.

Men nå må du nok passe på å ha på selen hans heretter.

Skrevet

Men selen var vel på, så har han klart å krype seg opp av den...?!

Det gikk helt sikkert veldig fint med han og du er jo selvfølgelig ingen dårlig mor for det:-)

Skrevet

Nei, den var ikke på...:(

Derfor jeg har så dårlig samvittighet! Jeg skulle bare sette han der mens jeg tok ut maten som sto i ovnen...

Huff.. Stakkar lille. Ble jo livredd

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

Uffda, men det går nok bra, det var jo ingen som kunne forutse det :-)

Du var bare litt uheldig, thats all !

Skrevet

Man lærer av sine feil i hvert fall..

Kan skjønne han fikk litt sjokk han lille Emil...

:-)

Skrevet

Huff. Det gikk nok bra. Var nok mest sjokket over plutselig å ligge på gulvet. Du fikk nok mer vondt enn ham! Og det gikk sikkert helt bra. En liten kul går "fint" :)

Og man er ingen dårlig mor for det vet du. Alle kan ha uhell :)

Skrevet

Jeg tror bare du får andre plassen... GUtten min på 6 mnd rullet ut av vippestolen til morgen idag og senga vår nå for litt siden ; ((

Han har blitt en racer på å bevege seg så nå må seler festes og ungen sees konstant!!

Det er første gang på 2 1/2 år som mor at jeg har hatt noen slike ulykker med ungene da....

Skrevet

Huff:/

Kjenner meg godt igjen...

Det er veldig vondt når slike ting skjer, men det skjer for ALLE, og vi er ikke dårlige mødre fordi;o)

Skrevet

du er absolutt ingen dårlig mor!

alle har slike uhell noen ganger. nicolai har nesten falt ut av sengen, vippestolen, stellebordet, badekaret og vognen - selv om jeg ALLTID holder han og ser på han. de utvikler seg så fort og plutselig at de gjør ting vi ikke vet at de kan :)

Skrevet

Slikt kan skje selv den beste. Har en liten en på 15 mnd, og når han var mindre falt han ofte ut av senga vår o.l. Men 1 premien tok han da han var 13 mnd, da han satt pent i midten av senga vår mens jeg pakket for dem (sambo skulle på jobbintervju i Dublin dagen etter, og lillegutt og bestekompisen skulle være med). Plutselig bare detter han og faller med bakhodet rett på hjørnet på nattbordet mitt og begynner å blø. Vi får ambulansepersonell hjem til oss, og de sier at det ikke er noe problem og at han godt kan være med å fly dagen etter. Jeg gikk på skolen som vanlig dagen etter (gikk negledesignerkurs). Etter en liten stund får jeg telefon fra sambo om at de er på vei til legevakta, da han har vært litt vanskelig å få kontakt med samt kasta opp en gang. Etter en liten stund får jeg telefon på nytt, og da skal lillegutt legges inn til obervasjon på sykehuset. Det ender med at sambo drar rett fra sykehuset og til Dublin, og lillegutt slipper unna observasjonen, men får en liten hjernerystelse.

Skrevet

Det gikk jo så bra så.. Da husker du å sette på han selen neste gang vet du :) Kuler og blåmerker skal det bli masse av fremover skal jeg love deg, bare å bli vandt til det hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...