*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Jeg er nesten akkurat ferdig med eggløsninga, og har så ømme bryster og drit vondt i korsryggen og litt småkvlam hele tiden.. Lurer derfor på hvor fort tegna kommer??
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 14. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 14. august 2007 Om man er gravid glemte jeg å skrive:o)
d",)~^~^~ Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Jeg ble kvalm 2 dager etter befruktning med eldste mann. Trodde bare det var omgangssyke.......men det ga seg ikke på 9 mnd og babyen endelig kom ut av magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå