jenkas69 Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Hei alle medprøvere:) Nå har jeg vært borte lenge, sommeren har vært deilig og jeg har stort sett vært utenlands - med langt bedre vær enn det som værgudene har tilgodesett hjemlandet med... Nå er det imidlertid slutt, hverdagen har startet, og jeg er tilbake i Oslo, og jammen meg skinner sola her i dag! Sommeren har dessverre ikke resultert i noen spire i magen, til tross for iherdig innsats og riktig timing. Nå har EL nettopp vært, så håpet er tent. Igjen... Da er det bare å vente. Håper det har skjedd mye hyggelig her inne, at mange har blitt gravide i sommer...?? God tirsdag - og klem fra meg
bente69;) Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Velkommen tilbake jenkas69:) Høres ut som du har hatt en god sommer, selv om den største "premien" har uteblitt. Jeg kan desverre ikke smykke med med titellen gravid*sukk* men noen har blitt gravide, selv om de ikke er mange. Lykke til, håper spira snart sitter:)
jenkas69 Skrevet 17. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2007 Takk for det Bente:) Sommeren har vært super, selv om førstepremien lar vente på seg. Håper du også har kost deg masse i sommer, til tross for manglende spire. Håper du lykkes snart du også. Arrgghh.. at det skal ta sånn tid da... klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå