Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Dere som røyker/røykte under graviditet og ungen var planlagt, hvorfor sluttet dere ikke før dere begynte å prøve å få barn???
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Fordi røyken smaker oss:-) Ofrer den ikke for noe som helst i verden.
Gjest Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Hmmm...va om vi ikke ble/blir gravide da......? Bortkasta da, jo....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå