Gå til innhold

lyskevondt! Noen som kan hjelpe?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som opplever at når en går får en plutselig veldig vondt i den ene lysken? klarer nesten ikke gå. er dette normalt?

Er i uke 32. En annen ting er at de siste dagene har jeg hatt ekstremt vondt øverst i magen. rett under brystene nesten. Noen som vet hva dette kan komme av? gjør så vondt at jeg nesten må kaste opp til tider :/ Takk for hjelp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det også sånn, har hatt bekkenløsning siden uke 12 og tror kanskje dette hører inn under det.

Får det både i lysken og bak i rumpeballen, kjennes innimellom ut som om beinet har tenkt å falle av.

Er fryktelig vondt og klarer ikke alltid å bite det i meg, så folk skvetter til når jeg plutselig sier au helt ut av det blå...hehe

Har vurdert å gå tilbake til krykker igjen nå...

Vondt under brystet kan være livmoren som har blitt såpass stor at det sprenger litt bak ribbeina, jeg må veldig ofte lene meg litt bakover for at det ikke skal gjøre vondt. I tillegg kan det gjøre ekstra vondt hvis babyen ligger og sparker opp i ribbeina dine, da blir det veldig ømt. Min har sparket på samme sted i flere uker nå og det er ikke spesielt behagelig, men hvis jeg lener meg bakover og holder hånden i mellom blir det bedre!

Er forøvrig 33+2.

Håper det var til hjelp!

;-)

Skrevet

jepp masse hjelp =) Takk ;)

Gjest Ut på tur
Skrevet

Skriver under på at lyskevondten høres ut som bekkenløsning.

Dersom magevondten bekymrer deg synes jeg du skal ringe lege/JM

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...