Gå til innhold

3D ultralyd eller ikke...??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har time til 3D ultralyd den 24.aug, men nå har vi begynt å bli litt usikre på om vi skal benytte timen eller ikke...

På den ene siden kan vi ikke få nok av å se på det lille frøet, men på den andre siden er vi litt uenige på om vi skal vite kjønnet eller ikke!

Jeg vil gjerne vite det, men sambo vil helst ikke det. Så jeg lurer på om det er slik at man får vite det uansett, eller om det kan unngås? Har nemlig hørt at 3D ultralyd er så tydelig at du kan selv se det på skjermen!

Hvis det er noen her som har vært på 3D ultralyd, kan dere ikke fortelle om hvordan dere opplevde det og hva som syntes på skjermen og ikke!?=)

Håper på mange svar!=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*push-push*

Skrevet

Hei

Vi tok 3d forrige svangerskap. ville ikke vite kjønnet så vi gav beskjed om det med en gang. Var ikke noe problem. Men denne lille tøtto ville ikke akkurat spille på lag med oss denne dagen og hadde ikke noe planer om å vise seg. lå hele tiden og vendte hodet inn mot morkaken, og selv etter mye hopping og spretting fra meg så hjalp det så lite. fikk et bilde som vi kan se halve ansikte og en liten filmsnutt på et par sekunder. Var litt skuffet ja......

Skrevet

Hehe, de starter tidlig å være egenrådige skjønner jeg!=) Så da kan man altså be om å ikke vite kjønnet da! Det var bra, for da blir det sikkert 3D på oss!=D

Skrevet

hei

var på 3D forrige uke. vi så klart og tydelig at vi venter gutt nr 3. Men hun spurte først om vi ville vite kjønnet og det ville vi. Men jeg tenker jo som så at det var veldig lett og se.. så kanskje .. eller .. det kan ikke være lett for legen å unngå å vise det.... jeg vet ikke... jeg så det før legen påpekte det.. det er jo full disco der inne..:-) lykke til..

det var veldig kjekt å få se 3D. Vi har en gutt med leppespalte og her med gutt nr 3 kunne vi klart og tydelig se at leppen var heil:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...