Gjest Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Lille nurket på en uke. Hun var såvidt våken to ganger i natt, spiste og sovnet igjen. Lurer på om det her fortsetter jeg, hjelpe meg for en rolig unge.
Mille** Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Du får nyte det mens du kan, er ikke sikkert det varer. ;o) Grattis med nurket forresten! )
Honningmelon Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Hehe, du er nok heldig så hun blir som storesøster da vettu :-) Går det bra med dere?
Gjest Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Får håpe det. Hehe. Hun har ikke vrælt som besatt om natten igjen heller, hurra. Det går veldig bra med oss. Storesøster er litt trassig og vrang og mener at vi ikke snakker nok med henne, bare. Hehe. (Skravla hennes går hele tiden, så det stemmer nok ikke helt altså. )
Gjest Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Lille gullet vårt sover en god del, han også (10 dager). Men så lenge de spiser når de er våken, er det ikke noe å stresse med. Og så bør det ikke gå mer enn 4-5 timer max mellom hver spisetid. Viss det går laang tid må du vekke nurket. Legg henne på ryggen og maser under beina til hum våkner. Kan gjerne bli litt sutrete, sånn at hun synes synn i seg selv og vil spise for å trøste seg litt. Det sa de til meg på sykehuset når lille vennen ikke ville våkne og spise, og det funket fint.
Gjest Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 Hehe, takk for råd, men jeg tror jeg fikser det altså. Hun spiser relativt ofte, ofte annenhver time på dagtid. Men hun sovner igjen med en gang.
Honningmelon Skrevet 14. august 2007 #7 Skrevet 14. august 2007 Bare nyyyyyt det, Trubbel! Tida kommer da du kunne ønske hun kunne sove biiiiittelitt mer :-) Hehe, så hun syns dere snakker for lite med henne, ja :-) Men, er jo bra hun sier akkurat hvordan hun føler da. Ikke like lett med en 3 åring :-s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå