Kiwi med maispire Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 vet jo at det er ikke sånn det er,men jeg har sterk positiv el-test nå og har hatt det i 10 dager. tror de gr-testene jeg tok viste skyggestrek, siden jeg er usikker på om det er farge. Har vondt i korsryggen(kan ikke sitte lengere enn en halvtime for da blir det pine) og humøret mitt er såååå varierende:( Har ikm på lørdag.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 EL testene er positive dersom du er gravid også. Du er ikke gravid da?
Kiwi med maispire Skrevet 14. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2007 aner ikke, testene(billigetester) viser "noe" men om det er skyggestrek?
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Ta bilde av testen, å legg den ut, da kan vi se på den
Kiwi med maispire Skrevet 14. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2007 funker ikke å ta bilde av gr-testen for det synes ikke på kameraet mitt, siden den er for svak:( hehe:)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 14. august 2007 #7 Skrevet 14. august 2007 og har du vert inne på pernille.info og sammenlignet din test med de som er der?
Kiwi med maispire Skrevet 14. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 14. august 2007 jo men fant ingen som lignet egentlig:/ vell, kanskje jeg bare skal vente.. men eltesten blir mer og mer positiv nå.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 14. august 2007 #9 Skrevet 14. august 2007 En EL test er ikke positiv før begge strekene er like sterke, så hvis de ikke har vert det så har du ike hatt positiv test i flere dager. Men at streken blir sterkere og sterkere tyder på at du snart får EL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå