Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Jeg er 14+1, og lurer på hvor magen blir av. Når jeg har spist mye, så får jeg mage. Og morgenen er det ikke særlig til mage. Når jeg ligger på rygg, er det flatt. Kjenner heller ikke livmor. Flere som er tynne som ikke har mage?
Gjest Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 hm..tynn..anser meg som slank ja:o) magen kom skikkelig pga varmen i hellas i mai! da var jeg vel 12-13 uker på vei..
twoboys & a girl Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Er 20+2 å har ennå ikke fått noe ordentlig mage, ser ut som en sofagris sier flere av vennene mine.. Sist begynte jeg ikke få mage før jeg var bortimot 6 mnd på vei.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Takk for svar! :-) Da trenger jeg vel ikke bekymre meg over dette da.
1 Gulljente + gull i magen <3 Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Er 1.71 høy og veide 56kg..(nå 58.5) så på meg kom magen ikke før ganske seint..uke 20 kanskje...ikke så stor da heller...bare smør deg med tolmodighet du blir sikkert lei den...hehe
Reidis Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 Er tynn og ble først vledig oppblåst fra ca uke 8, hadde fin kul i uke 13. Har ei svigerinne som er 3 uker mindre på vei enn meg. Hun er enda litt mindre og tynnere enn meg. Da jeg var 22 uker og hun 18 hadde jeg diger kul, mens du knapt kunne skimte en liten søt kul på henne. På UL var vi begge helt normale, så jeg tror det er ganske store forskjeller her. Dog, tynne får kanskje lettere kulen utenpå, da det ikke er så mye kropp og rygg å gjemme magen inni ) Lykke til - magen kommer nok )
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 14. august 2007 #7 Skrevet 14. august 2007 Jeg har alltid hatt flat mage, og på meg tror jeg ikke noen kunne se at jeg var gravid før jeg var ca 26 uker på vei. Såg bare ut som jeg hadde litt mage til vanlig. Til og med venner og andre som visste jeg var gravid kommenterte at de ikke viste, stakk litt også selv om jeg bare smilte tilbake. Nå er jeg i uke 34 og har fin størrelse på magen. ;-) Jeg var utålmodig med å få mage, men trøstet meg med at da var det i allefall mindre sjanse for strekkmerker, og det ville være enklere å komme tilbake til normalen etterpå. ;-)
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #8 Skrevet 14. august 2007 Tror ikke jeg fikk noe særlig mage før uke 24-25. Har hele tiden fått kommentarer på at jeg er så liten, og at folk ikke kan skjønne at jeg har kommet så langt. Har blitt ganske bekymret pga disse tåpelige kommentarene. Nå trøster jeg meg bare med at det ikke er jeg som er unormalt liten, men at andre heller er store. Folk er jo mye fetere i dag enn før, så da blir man jo større når man er gravid også.
Millerine Skrevet 14. august 2007 #9 Skrevet 14. august 2007 Så selv en liten mage i uke 8, andre så det også om jeg gikk i topp. Men mer skikkelig mage som alle så var i uke 12.
Gjest Skrevet 14. august 2007 #10 Skrevet 14. august 2007 Jeg er imorgen 19 uker på vei, og har ikke fått noe særlig til mage...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå