vilha3 (09.09.07) Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Jeg baaare roter og surrer og glemmer både det ene og det andre! :-) Var på butikken etter å ha fulgt størstemann til sfo i dag, men da jeg skulle betale den nette sum av kr 138,50, var det plutselig ikke dekning på kortet. Jeg hadde begynt å pakke ned varene mens terminalen jobbet, og da jeg skulle dra kortet en gang til, hadde jeg greid å rote bort pengeboka. Fant den ingen steder, og da va det ca 45 sek siden jeg hadde hatt den i hendene... helt utrolig! Måtte tømme posen igjen, men der var den ikke. Fant den til slutt på benken på enden av samlebåndet. Dro kortet igjen, men neida- ikke godkjent. Skjønte ikke hvordan det kunne gå an, for jeg visste at lønna hadde kommet den 10. Jeg fikk "skrive opp" varene og dro hjem for å sjekke nettbanken. Og ganske riktig, på kontoen stod det kr 134,- og smilte til meg. I huleste heite... hva har skjedd?? Da jeg gikk inn på "siste bevegelser" ble mysteriet løst; jeg overfører 5000 til min kjæres konto hver mnd til faste utgifter, og det har jeg greid å gjøre TO ganger denne mnd. Snakk om å være ivrig i tjenesten! Har lagt det inn på autotrekk, men tok like gjerne en manuell overføring i tillegg.:-) Og da jeg skulle ringe ham og be ham om å vennligst sette tilbake pengene, ba han om kontonummeret mitt- for å være sikker på at det går inn på brukskontoen. Men jeg greier selvfølgelig ikke å huske såååå mange tall for tida, så da måtte jeg finne visaen min- og da var pengeboka borte, igjen! Facinert!! Fant den under setet på bilen... Kan ikke annet enn le av meg selv. Er liksom kjent for å være den som har stålkontroll på sånne ting, men tidene forandrer seg,gitt. :-) Så nå må jeg robbe spareøssene til ungene så jeg får gjort opp gjelda på butikken i dag. Hurra for meg!! :-) Tenker med gru på hvordan det blir når ammetåka stter inn... kommer til å rote bort ungene sikkert.... Hehe.
Bea har snart 4 barn? Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 hhehehehehhe du er jo verre en meg........ takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå