Meg og bøllegutta!! Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Mini på 6 mnd datt akkurat ut av senga vår. Landet på ryggen og hylte som en gris. Han kastet opp mens han hylte.... Han falt kanskje 50 cm bare............. Er vel ikke noen grunn til å ringe lege når han kastet opp en gang. Kan jo være han kastet opp pga mye gråt bare?? Han fallt jo ikke langt.........Helt fin form nå. Smiler. ler og alt sånn
Monajenten Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Hadde nok tatt en telefon likevel, jeg. Selv om han ikke falt så veldig langt, hadde jeg reagert på at han kastet opp.
Mrs. Bouquet Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Om du velger å ikke ringe lege, må du i alle fall følge godt med når han sover, at han er lett å vekke. Ellers må du følge med på pupillene at de har normal størrelse.
Mrs. Bouquet Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Ved hjernerystelse Symptomer Hodepine, kvalme, oppkast Lyssky øyne Forvirring, tretthet, svimmelhet Blek ansiktsfarge Kald/klam hud Rask/svak puls Kramper, bevisstløshet Faresignal Du får ikke kontakt med barnet Du hører unormale lyder fra pusten Det er ulik størrelse på pupillene
Diva Muffin Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Jeg hadde ringt legen, bare for å utelukke hjernerystelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå