Gå til innhold

Jøss, så trivelig stemning det var her da;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at gode, snille og ikke minst smarte tillab får to tette og ei badehette i et innlegg under her. Nå har jeg ikke vært her på lang tid, men det ser ut til at fjerne anonyme fremdeles raljerer her.

Til min store glede ser jeg at mange av de gode, gamle snille ikke-snonyme fremdeles er her, blir jo glad når jeg ser nickene deres:)

Har bestemt meg for å flytte litt inn hit igjen, og heller overse dumme, useriøse og ikke minst ondsinnede innlegg.

Ha en strålende dag, alle som én!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Titt tei Aga :-) Godt du er tilbake, liker svarene dine, jeg!

Går det bra med dere?

Her i Nord blåser og regner det idag, så vi sitter bare inne å kjeder oss.....

Skrevet

Hei Aga:)

Tillab har visst flyttet ut etter hendelse nummer ørten i går...

Men hyggelig å se at du er tilbake!

Skrevet

Her går det bare fint! På søndag fylte lillesnuppa ett år, så har vi ingen baby i huset lenger. Sitter nå her på jobben og egentlig kjeder meg litt, det er knallfint vær ute og jeg skulle øsnke av hele mitt hjerte at jeg kunne tatt med meg hele hurven på stranda og kost oss. Men men.

Hyggelig at du liker svarene mine, vet jo at det er en hel del som ikke gjør det;)

Du har vel snart bursdag i huset du også? Den første bursdagen er en magisk dag!!

Skrevet

Leit at tillab ikke vil være her, men veldig forståelig. Det er vondt og dumt når noen er ute etter å gjøre livet surt. Vi er jo mange som vil ha henne her inne da, håper hun kommer innom igjen og ser det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...