Gå til innhold

Ladycomp - noen erfaringer?

En snupp - og en knert i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke helt sikker på hvilket forum dette bør legges inn på, men dere på Bli Gravid er kanskje "ekspertene" her? Jeg tenker å investere i en Ladycomp, en sånn som kan oppgraderes til Babycomp. Men er den sikker som prevensjon, og hvor tungvint er den å ta med seg når man skal bort? Er den stor? Og må man bestille på nett, eller finnes det på apoteket? Ser det finnes noe som heter Pearly også, men den så ut til å ha så få funksjoner...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg har babycomp og er storfornøyd, den er helt super både som prevensjon og til famileplanlegging.

Den er ikke så stor og veldig grei å ta med seg på tur da det følger med en batteri-greie man bruker så man slipper å ha stikkkontakt.

Tror ikke den kan kjøpes på apotek, du må nok bestille den på nett ja.

Å til spørsmålet ditt JA den er sikker som prevensjon.

Er absolutt verd investeringen og anbefales på det sterkeste.

Skrevet

Hei jeg har ladycomp

Er greit nok fornøyd, synnes bare den visser veldig mange rødedager (ikke sax dager) Bortsett fra det liker jeg den veldig godt, har reist en del med den i sommer, og den tar så å si ingen plass, og det som er så lurt er at den fungere jo som en vekkeklokke og, våkner vær dag til den samme lyden, i halvsøvne legges måleenheten under tunga, og når målingen er over piper det svakt og målingen er registrert. Kjempe snedig.

Og når dere begynner prøvingen så er det jo bare å kjøre på de rødedagene, er jo da sannsyligheten for unfangelse er størst.

Ps jeg kjøpte foresten min brukt, fant den på finn.no, slapp unna med halve prisen.

Lykke til videre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...