Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Jeg gjorde det slutt med barnefar for ca 1,5 år siden, etter 7 års samboerskap. Vi har vært veldig gode venner etter bruddet. Nå har han fått seg en ny kjæreste. Hun fylte 16 år for et par uker siden.... Han blir straks 27 år. Må si jeg reagerte veldig på aldersforskjellen. Hun er jo bare en liten unge..... Litt på kanten ekkelt synes jeg.... Unner han er kjæreste, det er ikke det - men en på hans egen alder helst... Jeg og barnefar bor 4 timer fra hverandre og har ofte lagt opp samvær slik at han bor hos meg når han har lillegutt som er 4 år. Da får de mer ut av samværet. Slipper å bruke opp halve samværet med bilkjøring. Jeg er med på samværet 1 helg i mnd slik at lillegutt får være med mammen og pappen sin samtidig. En helg i mnd har han lillegutt hos seg slik at han får være med besteforeldre. Vel, så til poenget! Barnefar ringte til meg her i går og lurte på om ikke han og den nye kjæresten kunne leie en hytte eller lignende her som jeg bor for at de i lag kunne ha samvær med lillgutt her som jeg bor. Da sa jeg at det ikke kom på tale at en nylig fylt 16 år gammelt barn skulle være "stemor" for lillegutt på 4 år - og i hvertfall ikke så tidlig i forholdet. Hun likte nemlig ikke at han skulle være her under halvparten av samværet enda jeg ikke er tilstede- hun ser helst at vi ikke snakker sammen... Han har hatt kjærester før og det har aldri vært noe problem for de.Hadde hun vært noen år eldre og forholdet ikke var helt nytt hadde jo det vært noe annet mener jeg, men kanskje er jeg urimelig??
Gjest Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 16 år ja, hadde vel reagert en smule jeg også. Jeg ville også rynket på øynebrynet hvis han skulle tatt men henne inn i huset hvor jeg bor, hvorfor kan ikke de bo i hytta da også samler du en del leker i en kasse å sender med de. Hvor lenge siden er det de møttes da?
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 3 uker......... Jeg mener det er alt for tidlig å introdusere denne kjæresten for lillegutt... Og jeg mener hun er alt for ung til å være stemor. Hun har allrede vist for lengst at hun er umoden. Hun er av den typen som synes det er gøy når folk kjører i fylla, hun røyker hasj og diverse annet. Og mammen hennes er kjent for å kjøpe alkohol og røyk til 15-16 åringer. Så det sier liksom litt om hele familien hennes...
Lilly 79 Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Synes ikke du er urimelig. Men samtidig kan du vel ikke nekte han og introdusere kjæresten sin?
rødblåoggrønn Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Hva far gjør på samvær har dessverre ikke du noe med...
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 Nei, det kan jeg uheldigvis ikke;) Men, bare lurte på om jeg reagerte helt på trynet overfor barnefar. At jeg ikke gå med på den sånn helt uten videre. Håper at jeg kan få til et komprimiss i beste fall. Tenkte da at den unge kjæresten hans kan møte lillegutt som en venn av barnefaren. Ikke være med på overnattinger og slikt. Og om noen mnd så kan han heller introdusere henne som kjæresten sin. Da vil jo lillegutt være noen mnd eldre også og kanskje forstå litt mer. Ikke lett dette her. Hadde hun bare vært noen år eldre og hatt litt mer i hodet! hehe. Det samme gjelder jo barnefar egentlig. Mens jeg, jeg er perfekt;o) hehe. neida.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #7 Skrevet 14. august 2007 Samma hva "lover, regler og normer" sier, hadde det der vert meg hadde jeg reagert kraftig! Det er barna vårs. Jeg hadde ikke sluppet sønnen min avgårde med barnefar om han hadde med seg en 16 åring.
Libido- Skrevet 14. august 2007 #8 Skrevet 14. august 2007 Det forholdet er vel allerede dømt. Jeg hadde IKKE ville hatt min sønn innvolvert i et slik forhold. Synes du er langt fra urimelig. Dette er ikke en stemor, men en jentunge.
Gjest Skrevet 14. august 2007 #9 Skrevet 14. august 2007 For det første har du rett å stanse sammværsrett hvis du mener barnet kan lide. MEN du skal ha bevis for dette. Hvis xen din er oppegående så snakk med han om dette og vil han barnets beste vil han forstå deg. Sammtidig syntes jeg det er feil av deg å feie alle under en kam. Du sier moren er ustabil trenger ikke bety andre i familien er det. Hvis du absolutt feier alle under en kam, tviler jeg på din dømmekraft i denne situasjonen. Hvis hun er ustabil så ville jeg nektet han sammvær hvis han absolutt skal ha henne med også bestilt time på familievernkontoret for samtale. Tenk deg godt om før du skaper en situasjon ut av ingenting. Har du bevis så ikke tvil, men er det noe du "hører" så sjekk nøye.
Gjest Skrevet 14. august 2007 #10 Skrevet 14. august 2007 he he du kunne heller ikke nektet så lenge ingenting tilsier at barnet ikke tar skade.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #11 Skrevet 14. august 2007 Hehe... Xen din har forstått det:-) Greit å bytte ut gamle surfitter med nytt og friskt kjøtt:-) La Xn kose seg med lammekjøttet så kan du heller konsentrere deg om klimakteriefasen som nærmer seg i full fart:-)
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #12 Skrevet 14. august 2007 Finn på noe nytt da, gamle gnurk... ZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #13 Skrevet 14. august 2007 Ta heller å fiff opp den senile og totalt ubrukelige høna di fremfor å rakke ned på oss som liker lammekjøtt:-)
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #14 Skrevet 14. august 2007 Dere som liker barn, mener du? Har ikke noe særlig til overs for folk med pedofile tendenser. Forøvrig kan du kanskje bruke dine gjenværende små, grå til å fortsette nynorsk-tråden din. Du taper til stadighet ansikt, søster.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #15 Skrevet 14. august 2007 Å håi, så oppegående vi er da... Det lukter gammel gris her! Jeg er helt enig med hovedinnlegger, jeg hadde også reagert på det!
Gjest Skrevet 14. august 2007 #16 Skrevet 14. august 2007 Pedofile tendenser...hmmm er hun ikke 16 da? Okey 11 år mellom de, så hva om noen år så er det ingen som gidder å henge seg opp i de 11 årene, men det er fortsatt 11 år. -Hun kryper da til....
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #17 Skrevet 14. august 2007 Det var derfor jeg skrev TENDENSER! 11 år har dessuten mye å si når den yngste er veldig ung. Forhold mellom en på 10 og en på 21 er ikke kult, uansett hvor mye hun "kryper til"...
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #18 Skrevet 14. august 2007 Jasså anonym. Skal du trekke den påstanden tilbake eller? Om jeg liker yngre damer, fra 16 og oppover så bør du være forsiktig med hvem du kaller pedofil. Om du er et sexavvikende monster som knuller døde dyrekadaver for at du er for stygg til å skaffe deg ekte mannfolk så er nok det ditt problem.
Gjest Skrevet 14. august 2007 #19 Skrevet 14. august 2007 Nei ikke når det er 10 og 21, nei! Da har hun jo knapt begynt på puberteten...da er det snakk om pedofili da!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #20 Skrevet 14. august 2007 Hmmm.. denne har du tenkt lenge på.. Men jeg var vel aldri innom ordet pedofil vel? Jeg svermet bare om tanken på en tykkfallen, rødmusset gammel gris.......
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #21 Skrevet 14. august 2007 Kan du ikke bare holde kjeft yppert? Du får hele jævla tråden ut på vill spor. Vis ikke du kan svare saklig så se te helvete og hold kjeft!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #22 Skrevet 14. august 2007 16 år! Ja, da hadde også jeg reagert. Men man skal jo passe på også. Kan jo ikke legge seg for mye borti livet til eksen heller da. Jeg synes man bør vente en god stund før man introduserer barna til en ny kjæreste. Jeg ventet et halvt år. Jeg ville være sikker på at dette forholdet var noe å satse på. Det vet man ikke etter tre uker..
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #23 Skrevet 14. august 2007 Pokker så mannge anonyme gamle surfitter det var her da:-) Jeg synes selvfølgelig at X-typen til hi er en fantastisk person da han har sett nytten i hvordan alenetilværelsen kan fiffes opp med litt yngre lammekjøtt... Om det sitter en gjeng med hormonforstyrra overgangsaldrendde surmus her inne, så er jo bare mine ssvar en honnør til han som viser interesse for ungen sin på 4 år og at han ønsker å kobble dama si inn i dette:-)
Gjest Skrevet 14. august 2007 #24 Skrevet 14. august 2007 Hehe, skjønner jo godt at du har sansen for lammekjøtt, men siden du ikke får tak i annet enn annenrangs steroidebehandlet importlam kan du like godt gi slipp på drømmen først som sist Lammekjøtt er noe dere mannfolk egentlig burde holdt dere langt unna, det er heller vi kvinner som bør gripe for oss på den fronten. Menn er jo på topp seksuelt når de er rundt tyve og vi kvinner når vi runder førti, så da sier det seg selv hvem som har mest å hente på å legge seg etter ungdyrene
Happy Ignorant Skrevet 14. august 2007 #25 Skrevet 14. august 2007 he he he.... så sant så sant tårnfrid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå