Gkm1 Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Jeg har endel stikkende smerter i livmoren omentrent der arret er. Kan dette værre strekkinger i arret?Arret er som et keisersnitt. Er 9 år siden jeg fikk arret og har ikke vært gravid (så langt som nå) på 16 år. Er 12+2 nå. Noen som vet?
tintus Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Jeg har også arr etter XU, men mine er ikke så veldig store. Har to små på hver side av magen og et i navelen. Og jeg har heller ikke kjent noe til at det stikker noe der. Men jeg kan godt tro at huden er noe strammere der vi har arrene, for magen min går litt inn rundt navelen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå