Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har endel stikkende smerter i livmoren omentrent der arret er. Kan dette værre strekkinger i arret?Arret er som et keisersnitt. Er 9 år siden jeg fikk arret og har ikke vært gravid (så langt som nå) på 16 år. Er 12+2 nå. Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også arr etter XU, men mine er ikke så veldig store. Har to små på hver side av magen og et i navelen. Og jeg har heller ikke kjent noe til at det stikker noe der. Men jeg kan godt tro at huden er noe strammere der vi har arrene, for magen min går litt inn rundt navelen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...