Bella Donna Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Er det noen som har den vogna her? Er så lei av min Simovogn, så vil bytte den ut så fort jeg finner et godt alternativ. Stusset litt på hjula. Er de gode å trille? Så veldig "harde" ut.
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Vi har s3 og jeg må si jeg angrer på at jeg solgte min simo kombi vogn og kjøpte den i steden.. Den er inmari god å trille på asfalt og på kjøpesenter, men den er ELENDIG på snø, dårlig fjering, tipper lett( om ungen sitter mot deg i vogna og du har stellebagen på styret og ungen lener seg mot deg kan faktsik vognen tippe forover, har skjedd flere ganger her) Synes vognen er trang oppi med voksipose og meget kort i ryggen. Når sønnen min sitter i vognen nå er halve hodet over kanten og han er bare 82cm lang. Jeg kan ikke anbefale den ialleafall..
AneB Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Jeg er superfornøyd med min S3 Har ikke hatt noen andre vogner, så er ikke sikker på om hjulene er harde i forhold til andre, men jeg syns ikke de er harde, hehe... Eneste som er dritt med de, er at de "klabber" på fuktig snø, men det er veldig sjeldent et stort problem her som jeg bor i alle fall.
Bella Donna Skrevet 14. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. august 2007 Hmm... Ikke helt overbevist nå. Bor på landet utenfor Trondhein, så dårlige egenskaper på snø passer jo dårlig. Takk for svar:=)
Mrs. Bouquet Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Har du vurdert teutonia mistral, med den slipper du det meste av det negative hun ene her nevnte. På den kan en også ha lufthjul med pigger.
☆Pacific sunset☆ Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 Jeg har S3 og er veldig fornøyd! Eneste minus er at jeg syns den er litt tung å bære inn og ut av bilen, men hvis du har Simo fra før syns du nok ikke det ;-) Du kan velge mellom lufthjul med pigger og punkteringsfrie hjul som jeg har. De hjulene jeg har er litt harde men jeg er fornøyd. Velger du lufthjul med pigger er de mykere + at de er bedre på snø!
Gjest Skrevet 14. august 2007 #7 Skrevet 14. august 2007 Jeg hadde den, men var ikke fornøyd så jeg solgte den og kjøpte TFK joggster Twist istedet. Det beste valget jeg har gjort!! S3 er liten og mangler en del ting som jeg savnet. Dessuten falt hjulet på min av MED ungen oppi, så ta var det kroken på døra og ny vogn for min del. Vogn er gor å trille, men kan ikke sammenlignes med TFK.
☆Monkey Business☆ Skrevet 14. august 2007 #8 Skrevet 14. august 2007 Jeg er kjempefornøyd med min s3. Eneste er at den er litt vinglete på ujevnt underlag, men som sagt kan du jo velge lufthjul....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå