Adriansmor med tulla Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Her i bygda er fødeavd. nedlagt og nærmeste ligger et stykke unna med en kronglete sti av en vei!! Det er fødestue her med der er det bare jm og søstre... er litt usikker hva jeg skal gjøre..Hva ville dere gjort søkt om plass på føden eller satset på at fødselen går knirkefritt på fødestua?? Har termin 10 desember med masse snø og drittvær=///
Bea har snart 4 barn? Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Den var litt kinki..... det skal jo være trygt med fødestua da.... men ... og du får vel ikkje føde der om ikkje alt er ok... mendeg og barnet.. sjølv er eg bare glad om eg rekker frem til fagfolk...... nådde ikkje sykehuset sist... men jm var tilstede da eg fødte. Snakk om din usikkerhet med jm
Adriansmor med tulla Skrevet 14. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2007 siden jeg fødte for 7 år siden og alt gikk bra da sier de at det går nok fint denne gangen åsså... men har jo ikke noe garanti for det... huff ikke lett alså... ikke så kjekt å kjøre på vinteren heller.... ja må snakke m jm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå