Gå til innhold

Hva er planen i dag da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen..hva er deres plan i dag da?

Her er det under 4 uker til termin så tenkte å forsøke på å vaske litt på kjøkkenet osv...Vasker dere hele huset før fødselen?er det vanlig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gjøre minst mulig før eg går på jobb..........................

Skrevet

Vet ikke om det er vanlig å væske til fødsel jeg. Men er litt fristet for kanskje det setter i gang noe her:-) Ellers er planen og få rompa ut av døra og gå en tur, men det er ikke så lett :-)

Skrevet

Skal på ul kl 13 for å se om alt er vel m bolla=))

Skrevet

Jeg har fulgt størstemann til sfo, og skal planlegge 4årsfeiring sammen med minsten, som har fri fra bhg i dag. Og så skal jeg få rotet meg til å sette ned de buskene jeg kjøpte på plantasjen i helga. Og jeg skulle så absolutt ha pusset vinduene!!! Og så skal vi innom bhg og levere bursdagsinvitasjonene, og gå og hente storebror i ettermiddag. Og lage middag Og sikkert ha en haug med kynnere, hehe. Men det er så gøy å røre på seg nå, for tassen har festet seg, og vips, så er ikke bekkenet vondt lenger. o' lykke! Ang vasking så har jeg alt tatt kjøkkenet, og tenkte å ta en shinings på soverommene også. Stua vaskes til hver helg anyway. Men nå skal jeg lage formidddagsmat aller først. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...