Gjest Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Jeg har vært en av dem som ofte har vært innom og lest, og skrevet lite. Det har vært lærerikt og underholdende. Men nå står jo de samme innleggene på førstesiden i lang, lang tid, få nye innlegg og få svar på de gamle... hva skjer? Er det all nedetiden på Bim som straffer seg eller....?
Gjest Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Er jo ingen som orker å være her når man ikke får respons hos moderator... har dessverre tapt seg ganske mye her. Synd, for jeg liker denne siden egentlig...
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Jeg har vert her siden 2004, å det er myyyyyyyyyyyyyyyye mindre aktivitet nå
Bea har snart 4 barn? Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Kan hende det men eg leiter ofte fælt etter tråd eg var med på kvelden før og må bla langt bak for å finne den... men er det ikkje litt sommer no da?
Gjest Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 ja det er ikke så mye som før.. men jeg elsker å være her fordet ;M)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå