Gjest Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 En ting er at hun skal starte det, men hvem er det som kaster bort tid og penger på å gå der? Hva er poenget liksom? Blir en noe der, jobbmuligheter osv?
mamma og my Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Du blir sikkert et nytt og bedre mennesker, kommuniserer like godt med engler som med hester og ungene og mannen og sjefen, du kan heale deg selv og andre, så mye selvinnsikt at det tyter ut gjennom ørene, men ikke minst- du blir bestis med Martha! er ikke DET noe å skrive på CV- en da?
Gjest Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Det er jo det samme som å spør om hva er poenget med healere? Hvorfor går folk dit? Hva er poenget med tarotkort og spådom? eller åndeutdrivelse? Mange som tror på slike ting og mange som har fått hjelp. Hva en velger å tro på er jo individuelt. Tror på en mann ved navnet jesus er sønn av gud, mens andre tror på ånder.....tror ikke vi skal starte den diskusjonen ;-) Hvis det å finne sine hjelpere eller engler kan hjelpe folk i livet sitt så er jo det bra.
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Noen er veldig intressert i de tingene og tror på at det går ann, mens andre er ikke.. Jobber jo folk som healere feks i norge så man har sikkert jobbmuligheter om man er flink.
Nit@™ Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 Jobbmuligheter er jo kanskje som healer, eller skaffe seg ett 829 nr? Drive med rosenrotterapi osv. Tre år for å lære å komunesere med engler, sjefen, gubben og venner synes jeg virker litt drøyt da men. Jeg fatter ikke hva hun mener med disse englene sine jeg. Er det hjelpere? Er det slike engler fra tegninger, men glorie og vinger? Men en skal nok ha god råd for å kunne ta denne skolen, for jeg tror neppe lånekassa finansierer dette. Eller? ;o)
Diva Muffin Skrevet 14. august 2007 #7 Skrevet 14. august 2007 De ser sikkert ut som lysfontener med vinger på... Synes det er storsinnet av henne å heale urinveisplagene til Mette-Marit. Det er jo som kjent en kronisk sykdom som aldri går over av seg selv med noen glass juice...
Gjest Skrevet 14. august 2007 #8 Skrevet 14. august 2007 På sikt vil det kanskje gi en bachelorgrad i lysfontene? he he....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå