Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Heisann. Jeg føler jeg har mistet alle symtomer på at jeg er gravid, har litt mage, men ikke så mye. Er 16+2 idag. Føler ingen ting i brystene slik som jeg har gjort tidligere...blir så bekymret. Noen som føler det samme?? eller er det bare meg?? Takk for svar :-)
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Jeg har så og si ingen symptomer. Kan få slike kvalmebølger noen ganger, men ellers ingenting :-)
Erisa* Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Jeg blir fort sliten, blir lett vond i ryggen, kjenner livmora strekker seg og vokser, og må spise ofte. Men symptomene er mye svakere enn i første trimester. Og det er helt normalt!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Jeg er i uke 20 og har kjent spark i ca 2 uker nå. Andre symptomer jeg har er hodepine, strekksmerter, sulten nesten hele tiden, og litt hjertebank innimellom. Hodepina og hjertbanken er vel egentlig symptomer på lavt blodtrykk (plages litt med det), og ikke på graviditet. Brystene mine har ikke vært ømme på lenge nå, men det er ikke noe unormalt. Så lenge du er i fin form, har du sikkert ikke noe å bekymre deg for!=) Kos deg med den lille magen og gled deg til UL som kommer snart!=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå