Gå til innhold

KÅT og GRAVID - urtolig DEILIG

Anbefalte innlegg

Skrevet

... Dette er en flott og utrolig deilig kombinasjon for meg. Var så utrolig KÅT og VÅT i forrige svangerskap også.

Alt er bare så fantastisk, min kjære elsker å fingre med meg, han setter seg litt opp for å se på musa mi, jeg elsker når han ser på meg, det blir jeg bare enda mere kåt av. Også når han nå slikker meg og suger i seg saften min - er det helt himmelsk.

Puppene mine digger han enda mere nå, de er store og flotte. Er jo så delig når han klemmer, kjenner og napper meg i brysvortene ...

Gleder meg bare så til kvelden når eldste mann er godt i seng, ja da skal jeg ta på meg den sexy rosa lille saken også skal vi kose oss leeenge og vel ...

Det er ikke noe problem med lysten i disse dager nei ...

er gravid i uke 30 og er glad det enda er mange uker igjen med deilig nytelse av hverandre !!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud... Er det nødvendig.

Skrevet

He he:) Ja ikke sant!! Vi har heldigvis ikke noen minstemann som må til sengs, så her kan vi holde på fra han står opp, og etter han kommer fra jobb:)

Skrevet

Ja, er det ikke flott!??? =D Jeg er også like kåt denne gangen..hihi. En herlig bonus vil jeg kalle det.

Har lyst på sex hver dag...!!!

Skrevet

Hei.. Jeg er akkurat d samme som deg.. Kan du gi meg noe tips på hva eg kan gjøre med samboeren min? Noe fanstastisk som han aldri glemmer???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...