Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 ... Dette er en flott og utrolig deilig kombinasjon for meg. Var så utrolig KÅT og VÅT i forrige svangerskap også. Alt er bare så fantastisk, min kjære elsker å fingre med meg, han setter seg litt opp for å se på musa mi, jeg elsker når han ser på meg, det blir jeg bare enda mere kåt av. Også når han nå slikker meg og suger i seg saften min - er det helt himmelsk. Puppene mine digger han enda mere nå, de er store og flotte. Er jo så delig når han klemmer, kjenner og napper meg i brysvortene ... Gleder meg bare så til kvelden når eldste mann er godt i seng, ja da skal jeg ta på meg den sexy rosa lille saken også skal vi kose oss leeenge og vel ... Det er ikke noe problem med lysten i disse dager nei ... er gravid i uke 30 og er glad det enda er mange uker igjen med deilig nytelse av hverandre !!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 He he:) Ja ikke sant!! Vi har heldigvis ikke noen minstemann som må til sengs, så her kan vi holde på fra han står opp, og etter han kommer fra jobb:)
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Ja, er det ikke flott!??? =D Jeg er også like kåt denne gangen..hihi. En herlig bonus vil jeg kalle det. Har lyst på sex hver dag...!!!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #6 Skrevet 18. august 2007 Hei.. Jeg er akkurat d samme som deg.. Kan du gi meg noe tips på hva eg kan gjøre med samboeren min? Noe fanstastisk som han aldri glemmer???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå