Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 får timen innen 3 uker, mannen min vill speareres, han har ikke opphold enda i norge..får det vel om 4 mnd hvis vi enda er gift. er mest redd for at han skal bli sendt ut av norge sånn at jenta aldri får se han. vi har hatt det helt forferdelig sammen de siste 2 årene, iallefall jeg, men en mann som hverken jobber, hjelper, støtter, som ikke har gitt meg et kyss på flere mnd. Barnevernet er inne i bildet pga politiet meldte han for narkotika. han måtte ta en 3 mnd periode med urinprøver, men ble et par positive tester..jeg trodde det "bare" var hasj, men det var visst noe sterker, men han nekter jo sef til oss...vet jo egentlig at vi ikke har noen framtid sammen, og han sa vi kunne gjøre som jeg ville, jeg fikk hun 100 prosent omjeg ønsker. han har ikke noe sted å bo alene å bor hos venner når han ikke er her. han har vært i hjemlandet i 6 uker, kom hjem i går kveld, og begynte dirkete å krangle, sa han ikke orket å leve mer med meg å bla bla bla, jeg stresser han og er så slem med han.selv om jeg har gjort det beste jeg kan, å klart jeg krangler litt når han ikke har tid å være med meg å jenta vår, fordi han må HVER kveld på bar å drikke med vennene sine!!! huff godt å få ut litt frustrasjon, holder på å grine meg ihjel
AneB Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Sorry altså, men det høre ut som om du og jenta får det bedre uten han. Når narkotika og barnevern er blandet inn er det jo kjipe saker, og du får det sannsynligvis bedre aleine på litt sikt enn sånn som dere har det sammen nå... Lykke til!
Mamma`n til Jens Olliver Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 huff dette hørtes ikke bra ut nei. Dere får det nok mye bedre uten han. Men høres jo nesten ut som han bare har gjort dette for å utnytte deg så han evt kan få oppholdstilatelse i norge Håper det ordner deg for deg og barnet. Velkommen hit foresten
er det muuulig Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 så lenge dere er gift...så blir ikke han kasta ut uansett...seprasjon er en "tenketid " fra hverandre.......og dessuten har han jo barnet her...og er vel med barnet han har familiegjenforening? så akkurat det slipper du å tenke på.....dessuten så lenge det er han som mest vil ut av forholdet så skal du iallefall ikke tenke på HANS konsekvenser av bruddet.... høres ut som dere har godt av dette bruddet..og heller prøve å gjøre så godt som dere kan ut av situasjonen....kansje passer dere bedre sammen som venner:-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 jeg tror du kommer til og få det mye bedre uten han. velkommen i alenemor klubben, vi har det ganske så fint :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå