Sistah*G07*J09* Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Går bare å venter på at minuttene skal gå nå. Skal til jordmora i dag, å hun skal undersøke leiet til ungen. Sa sist gang at visst han ikke hadde snudd seg til i dag, så ble jeg sendt til sykehuset for videre utredning med ul og sånt....... Å jeg tror ikke han har snudd seg, føler fortsatt at han ligger på tvers!!!!! Hjelp.....er ganske nervøs for tverrleie eller seteleie!!!! Har nesten ikke sovet i natt, pga alle tankene som har spunnet rundt i hodet mitt!!...... Krysser alle fingre for at dette går bra....nå må jeg gå......
@nne p@ l@nne Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Huff skjønner at du er nervøs, men kan jo bare si lykke til jeg og håpe at babyen har snudd seg:-)
Sistah*G07*J09* Skrevet 14. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2007 JIPPI!!!!! jordmor mente at han hadde snudd seg. Alt var også fin ellers Men jordmor begynte å spørre om jeg bare hadde hatt en ultralyd der de hadde sagt at det var en gutt........fordi hun mente nemlig at det kanskje var ei jente, fordi de siste fosterlyd (pulsen) hadde vært så høy. I dag var den 165!....... Hun spurte også om jeg hadde noen formening selv, om når evt fødsel kom til å skje. Å jeg sa at jeg har hele tiden tenkt den 25aug. selv om jeg har termin 13.sept. Å da jeg fortalte at jeg har endel vonde kynnere innimellom, så mente hun at det kunne skje før termin..... Så nå er jeg spent pga det.....men regner med at 25.aug. kommer og går som en vanlig dag....vi får se.....Spennende spennende....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå