Gjest Sekretøsa Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 at han IKKE får ta med regntøyet og dressen (når den tid kommer) til snuppa, hjem til seg? Hadde et par episoder i fjor hvor han gjorde dette, og da sto jeg uten noenting, og måtte kjøpe nytt. Måtte kjøpe nytt regntøy 2 ganger pga det. Nå har hun byttet barnehage, fått "hovedbosted" hos meg, og jeg vil ikke lengre at han skal "ta" tingene jeg kjøper. Jeg har kjøpt nytt regnsett og ny dress til bhg bruk nå, og vil ikke risikere at han "glemmer" det hjemme når han leverer henne...
cherry coke Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Det synes jeg ikke er dårlig gjort..Det er bare rett og rimelig synes jeg:=)
1kar&1møy&meg™ Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 si at barnehagen vil at det skal ligge fast der ) eller noe.
mammaTiL4gutter Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Nei det syns jeg ikke.. Jeg har sagt att utetøyet skal henge igjen i barnehagen bestandig....
___ Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Det synes jeg må avhenge av hvordan dere har avtalt med bidrag. Hvis han har redusert bidrag forde jenta er hos ham noen dager i mnd bør han betale det. Hvis han betaler fullt bidrag uten noe sånt fradrag, som noen få gjør, så synes jeg du må regne med å holde alle klær.
Gjest Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 Tja....i følge loven så lenge du har hovedomsorgen er det ditt ansvar å holde barnet med det barnet trenger. Så da er det jo opp til far hva han velger å gjøre ut av det.
Gjest Skrevet 14. august 2007 #7 Skrevet 14. august 2007 Ps, mulig man trenger utetøy hjemme også da, så har man et sett kan man ikke la det henge igjen der. Hvis man kun er inne så er det ikke noe problem da, men mor kan ikke bestemme at far kun er inne med barnet.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 14. august 2007 #8 Skrevet 14. august 2007 Da kan du jo kanskje kjøpe et billig sett som han kan ha hjemme hos seg? Så slipper han å ta det med.
Mrs. Bouquet Skrevet 14. august 2007 #9 Skrevet 14. august 2007 Kan du ikke be ham om å kjøpe inn noe billig hun kan ha når hun er hos han? Argumentet er da at dere slipper å ta det med for hver gang eller at det kan bli glemt en av stedene og en av dere risikerer å stå uten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå