kulemagen Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Lillegutt er noen ganger så kald på hendene om morgenen... Har vinduet åpent på soverommet, men han ligger ikke i trekk og det er ikke kaldt. God og vam ellers. Kanskje bedre enn å bli altfor varm og svett...?
saInBa Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Skal ikke ha noe å si om de er kalde på hendene,så lenge han er god og varm ellers=)Snuppa her ligger med hendene over hodet så hun er ofte litt kald på hendene hun også,men god og varm ellers!
findus Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Sånne småttinger er visst ofte kalde på hendene selv om de ikke fryser. Definitivt mye bedre enn å være for varm og svett!
kulemagen Skrevet 14. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. august 2007 Ja det var sånn jeg tenkte også, men takk for svar, fint å få bekreftet at andre tenker likt...
Mrs. Bouquet Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 De første 3 månedene var jenta mi iskald på hendene og føttene uansett hvordan vi kledde henne. Kjøpte slike hvite votter på H&M da faren ikke likte at hun var så kald.
*ønsker nr 2* Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 min er og kald på hendene.. bena og, men det har han nok arvet fra meg.. jeg er iskald på bena uten å fryse, det er lillegutten og, ennå han har på sokker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå