bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 gratulerer duracellgirl. han ble født 09.14 han er 4280g og 53 cm. navnet vil hun avsløre selv når hun kommer hjem.
Pinny og lillegutt Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Hurra!! Du får gratulere henne fra oss her inne da Så flott å høre at han endelig ville komme ut!
Bea har snart 4 barn? Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Så gøy!!!!!!!!!Grattis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!da kan vi jo logge av her snart da????????????????????????Gleder meg til å høre navnet
line_n & sara Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 så morro!!! endelig kom han! gratulerer masse til duracell!!
Gjest Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 JAAAAAAAAAAAAAA, så braaaaaaaaaaaaa... Gratulerer så mye med gullet. Lykke til videre... Endelig =)
strekkmerketrollet Skrevet 14. august 2007 #7 Skrevet 14. august 2007 ENDELIIIIIIIIG!!! Gratulerer sååå mye!! HIPP HIPP HUUUURRRAA!!
enpå3ogenpå1 Skrevet 14. august 2007 #8 Skrevet 14. august 2007 åh endelig!!!!!!!!!!! Gratulerer så masse masse!!!!! :-D
Adriansmor med tulla Skrevet 14. august 2007 #9 Skrevet 14. august 2007 Næi dæven ... tenkte hun måtte igangsettes imorra=) GRATTIS
@nne p@ l@nne Skrevet 14. august 2007 #10 Skrevet 14. august 2007 Endelig!! Det var nok godt for mammaen å få han ut!!! Gratulerer så masse kjempemasse:-) :-)
Bebbiss Skrevet 14. august 2007 #11 Skrevet 14. august 2007 Grattis til Duracellgirl og tigergutt! Dette unner jeg deg Duracellgirl av hele mitt hjerte! Det har tært hardt på deg dette her og nå har du endelig din lille tigergutt hos deg ) Stor gratulasjonsklem!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 14. august 2007 #13 Skrevet 14. august 2007 Gratulerer sier berre jeg, nå er hun heldig, det hele er over:D
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 14. august 2007 #14 Skrevet 14. august 2007 Gratulerer så mye til dere alle!!! Kos dere sammen!! =)
Gjest Skrevet 14. august 2007 #15 Skrevet 14. august 2007 grattis til henne ååååååååååååååååååååå endelig
vilha3 (09.09.07) Skrevet 14. august 2007 #16 Skrevet 14. august 2007 HURRAAA!!! Gratulerer så kjempemye med en stor tigergutt! Litt av en kraftinnsasts fra Duracellgirl dette!! Bra jobba! :-)
twoboys & a girl Skrevet 14. august 2007 #17 Skrevet 14. august 2007 Gratulere sååå mye:o) Håper alt står bra til med mor og barn. Gleder meg til det blir min tur...
Aylinah Skrevet 14. august 2007 #18 Skrevet 14. august 2007 Å about time hehe ) Masse gratulerer hennes vei )
sebbe Skrevet 14. august 2007 #19 Skrevet 14. august 2007 Hurra! Og gratulerer så mye . Det var jammen på tide:
fikk jente 090108 Skrevet 14. august 2007 #20 Skrevet 14. august 2007 Gratulerer så utrolig masse!!!!!!!!!
M&K+Påsan <3 Skrevet 14. august 2007 #21 Skrevet 14. august 2007 ååååååååååååå Det var på tide :D GRATULERER SÅ MASSE MEG TIGERGUTT :D
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 14. august 2007 #22 Skrevet 14. august 2007 Hurra hei og hopp for stor tiger!
temi & keli Skrevet 14. august 2007 #23 Skrevet 14. august 2007 Det var på tide!! Gratulerer så mye, Duracell!
*frk Chris* søta & lillegutt:) Skrevet 14. august 2007 #24 Skrevet 14. august 2007 Å endelig, tigergutt, åi som vi har venta på deg=) Gratulerer sååå mye=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå