Gå til innhold

TIGERGUTT ER FØDT


Anbefalte innlegg

Skrevet

gratulerer duracellgirl. han ble født 09.14 han er 4280g og 53 cm. navnet vil hun avsløre selv når hun kommer hjem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hurra!! Du får gratulere henne fra oss her inne da :) Så flott å høre at han endelig ville komme ut!

Skrevet

Så gøy!!!!!!!!!Grattis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!da kan vi jo logge av her snart da????????????????????????Gleder meg til å høre navnet

Skrevet

så morro!!! endelig kom han! gratulerer masse til duracell!!

Skrevet

JAAAAAAAAAAAAAA, så braaaaaaaaaaaaa... Gratulerer så mye med gullet. Lykke til videre... Endelig =)

Skrevet

ENDELIIIIIIIIG!!!

 

Gratulerer sååå mye!! HIPP HIPP HUUUURRRAA!!

Skrevet

åh endelig!!!!!!!!!!! Gratulerer så masse masse!!!!! :-D

Skrevet

Næi dæven ... tenkte hun måtte igangsettes imorra=) GRATTIS

Skrevet

Endelig!! Det var nok godt for mammaen å få han ut!!!

 

Gratulerer så masse kjempemasse:-) :-)

Skrevet

Grattis til Duracellgirl og tigergutt! Dette unner jeg deg Duracellgirl av hele mitt hjerte! Det har tært hardt på deg dette her og nå har du endelig din lille tigergutt hos deg :o)

 

Stor gratulasjonsklem!

Skrevet

Phuuuuu,det var på tide :-) Gratulerer!

Skrevet

Gratulerer sier berre jeg, nå er hun heldig, det hele er over:D

Skrevet

Gratulerer så mye til dere alle!!!

Kos dere sammen!! =)

Skrevet

grattis til henne ;)

ååååååååååååååååååååå

endelig ;)

Skrevet

HURRAAA!!! Gratulerer så kjempemye med en stor tigergutt! Litt av en kraftinnsasts fra Duracellgirl dette!! Bra jobba! :-)

Skrevet

Gratulere sååå mye:o) Håper alt står bra til med mor og barn.

Gleder meg til det blir min tur...

Skrevet

Å about time hehe :o)

 

Masse gratulerer hennes vei :o)

Skrevet

Hurra! Og gratulerer så mye .

Det var jammen på tide:

 

Skrevet

Gratulerer så utrolig masse!!!!!!!!!

Skrevet

ååååååååååååå :D Det var på tide :D :D

GRATULERER SÅ MASSE MEG TIGERGUTT :D :D :D

Skrevet

Hurra hei og hopp for stor tiger!

;)

Skrevet

Det var på tide!!

Gratulerer så mye, Duracell!

Skrevet

Å endelig, tigergutt, åi som vi har venta på deg=)

Gratulerer sååå mye=)

 

Skrevet

GRATTIS:) Det var moro:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...