Bea har snart 4 barn? Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 da heilt flat når dei måler SF ? Det måtte eg i dag, førstegang legen målte og det er jo så ekkelt å ligg slik totalt på rygg......................................Og så var eg ikkje vokse mer en en liten cm dei siste 4 ukene og akkurat no kom en kjempe kynner........................................ Mens eg sist ikkje låg flat og jm målte magen til utenfor det grønne feltet var eg i dag tilbake på gjennomsnittet..... Men det var ubehagelig
line_n & sara Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 både legen og jm min har sånn seng/benk som går litt opp ved ryggen/hodet, så jeg ligger ikke helt flatt.. så pleier jeg å anstrenge meg såpass, at de må be meg slappe av, for de får ikke målt!
Bea har snart 4 barn? Skrevet 14. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2007 Det legen balte med her idag det var at ho trygt doppleren så hardt at tulla skvatt unna så ho ikkje fikk hjertelyden.... Måte lure ho til å få det til... hihi det bor en liten luring inne i meg....
_-Nistrik&enettuG-_ Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Ja må ligge helt flatt!! Gruer meg noe sinnsyk hver gang, er så sinnsykt vont i bekkenet og jeg kommer meg ikke opp igjen... så skal du liksom prøve og gå etterpå da.............. nei den benken er et mareritt!!!! BLÆÆH
Bea har snart 4 barn? Skrevet 14. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2007 Men blir det rett da? iforhold til hos jordmor der benken har litt rygg? Det er mykje mykje bedre å ligge på hennes benk... fikk kynner idag da eg sku reise meg oppigjen, og så føler eg at babyen og alt det der presser alle innvoldene mine sammen og langt bak i ryggen.... æsj likte det ikkje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå