Gå til innhold

hvor gamle er dere jenter? :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

21, 22 i november, baby i februar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 28 år og venter mitt andre barn i februar:))

Skrevet

Hei! Jeg er 28 år, og venter nr. 2. Har en 2-åring fra før.

Skrevet

Jeg er 19, venter gutten min i januar ;)

Skrevet

Jeg er 27 år og venter 4 gutten,13 desember;-)

Skrevet

Jeg er 31 år og venter nr 3 i Februar

Skrevet

jeg er 26, og venter mitt 2. barn i februar =)

Skrevet

er 21, venter ei jente i januar:)

  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg er 20 og venter en gutt 14 september 07 =D Vår første!

Skrevet

Jeg blir 23 år, og venter vårt tredje barn ca 10. januar

Skrevet

27 og venter vårt andre 2.mars

Skrevet

Jeg er 24 og venter mitt første barn i mars :o)

Skrevet

23 og venter mitt første barn.

 

så lenger opp at det var en jente på 23 år, med barn nr 3 i magen :D gud så herlig!

Skrevet

Er 19 år, venter mitt første barn i Januar! :-)

Skrevet

25, år her, men fyller 26 før nr.5 kommer i februar :-)

Skrevet

Jeg er 24 og samboeren min er 31, vi venter vår første, planlagte, i februar:-)

Skrevet

Er 30 og venter nr 2 i desember....og til dere som venter nr fem.. bøyer meg i støvet av beundring=)

Skrevet

29 og venter 2 barnet i februar. Har en sønn på 16 mnd.

Skrevet

24 år 5. august, venter min nr to 19 januar :)

Skrevet

ble 20 år den 23.august, og venter min første 29.12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...