~falck~ har fått baby! Skrevet 14. august 2007 #52 Skrevet 14. august 2007 Jeg er 28 år og venter mitt andre barn i februar:))
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 14. august 2007 #53 Skrevet 14. august 2007 Hei! Jeg er 28 år, og venter nr. 2. Har en 2-åring fra før.
Lukkelukken og bebibror Skrevet 14. august 2007 #54 Skrevet 14. august 2007 Jeg er 19, venter gutten min i januar
3barn+en spire Skrevet 14. august 2007 #55 Skrevet 14. august 2007 Jeg er 27 år og venter 4 gutten,13 desember;-)
April76 er på overtid! Skrevet 14. august 2007 #56 Skrevet 14. august 2007 Jeg er 31 år og venter nr 3 i Februar
tudeluuu Skrevet 14. august 2007 #57 Skrevet 14. august 2007 jeg er 26, og venter mitt 2. barn i februar =)
jente08&jente2010<3 Skrevet 14. august 2007 #58 Skrevet 14. august 2007 er 21, venter ei jente i januar:)
Lullada Skrevet 27. august 2007 #59 Skrevet 27. august 2007 Jeg er 20 og venter en gutt 14 september 07 =D Vår første!
MegOgAlleMine Skrevet 27. august 2007 #60 Skrevet 27. august 2007 Jeg blir 23 år, og venter vårt tredje barn ca 10. januar
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 27. august 2007 #62 Skrevet 27. august 2007 27 og venter vårt andre 2.mars
~Mita~ Skrevet 27. august 2007 #63 Skrevet 27. august 2007 Jeg er 24 og venter mitt første barn i mars )
Gjest Skrevet 27. august 2007 #64 Skrevet 27. august 2007 37, og venter nr 5. HJEEEELP, jeg er snart 38, jo!!
Frukten og To små Skrevet 27. august 2007 #65 Skrevet 27. august 2007 23 og venter mitt første barn. så lenger opp at det var en jente på 23 år, med barn nr 3 i magen gud så herlig!
*Gravida* 1. Januar 2008 Skrevet 27. august 2007 #66 Skrevet 27. august 2007 Er 19 år, venter mitt første barn i Januar! :-)
mammamia<3 Skrevet 27. august 2007 #67 Skrevet 27. august 2007 25, år her, men fyller 26 før nr.5 kommer i februar :-)
mammasilla Skrevet 27. august 2007 #68 Skrevet 27. august 2007 Jeg er 24 og samboeren min er 31, vi venter vår første, planlagte, i februar:-)
Adriansmor med tulla Skrevet 27. august 2007 #69 Skrevet 27. august 2007 Er 30 og venter nr 2 i desember....og til dere som venter nr fem.. bøyer meg i støvet av beundring=)
mamma til to skjønnel :-) Skrevet 27. august 2007 #72 Skrevet 27. august 2007 29 og venter 2 barnet i februar. Har en sønn på 16 mnd.
hunnybunn¤fødeklar¤ Skrevet 27. august 2007 #74 Skrevet 27. august 2007 24 år 5. august, venter min nr to 19 januar
Håpefull mamma Skrevet 27. august 2007 #75 Skrevet 27. august 2007 ble 20 år den 23.august, og venter min første 29.12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå