Gå til innhold

Kor kjøpe fint regntøy til MEG?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker meg ei kul regnkåpe og funky gummistøvlar til våte trilleturar utover hausten. Nokon tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ilse jacobsen støvlene er både fine og utrolig varme, så holder deg varm på beina selv på vinteren. Supert i slapsevær.

Ellers så er viking retro støvlene ganske fine, men tror de er uten for.

Vet om noen utrolig kule regnkåper, men husker ikke hva de heter...KOster rundt 1000-1500 kr. Selger de iallefall på Twisted i Bergen, om du kommer deg dit =)

Skrevet

Holder du til i bergen, eller på vestlandet? I bergen har vi flere steder- har drevet litt research da jeg kjøpte regnkåpe i fjor.

Twisted har alltid noen, særlig av merket nanso(finsk) og raincoaters(Bergen). De siste har også ei nettside du kan titte på... Ligger på mellom ett og to tusen.

Noa noa pleier å få inn regnkåpe, men de typene som har vært før har vært uten hette, og ikke fullstendig regntette- men veldig fine- fin til bybruk.

Ilse jacobsen, ja, fint og god kvalitet

Deguy har hatt regnkåper før, vet ikke hvordan det er nå.

No 6 har hatt noen billige kopier av go`regnkåper, ville ikke gått for de, og vet ikke om de finnes i høst...

Så det er vel egentlig bare å ringe rundt til de litt bedre klesbutikkene og høre hva de har.

Skrevet

Bur i Oslo då... Men kanskje noko fins på nett også

Skrevet

Jeg har kjøpt meg en fin regnkåpe fra Ilse Jacobsen. Den er kjempedigg! Og så fulgte det med sydvest, så man skal ikke bli våt et eneste sted :)

Jeg kjøpte den i København, men har sett den i Oslo og. Husker ikke navnet på butikken nå, men det er en sånn type shabby-chic butikk som ligger på Majorstua. Men, Ilse Jacobsen har de vel flere steder i byen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...