Meg og bøllegutta!! Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Dro til legen med sønnen min på 6 mnd forrige fredag. Grunnen var at han hadde sitringer i armene når han var mellom søvn og våken tilstand da jeg skulle ta han ut av bilen. Han hadde sikkert akkurat sovnet og så våknet han litt opp da jeg stoppet bilen.Han holdt da armene ut og det sitret litt i de............ Av en eller annen grunn så ble jeg litt hysterisk og dro til legen.... Hun mente det var helt ufarlig, men siden hun ikke forstod forklaringen min kunne hun sende oss til en barnelege på sykhuset...... Sønnen til noen vi kjenner har akkurat fått epilepsi og en annen bekjent har akkurat fått hjernesvulst så det er vel derfor jeg kanskje overreagerte litt............ I ettertid så ser jeg jo at det som skjedde ikke var noen ting egentlig. Flere her inne sa at deres babyer hadde hatt slke sitringer i kroppen i forbindelse med søvn og jeg har snakket med samboeren til søstra mi som er sykepleier og han sa at han kunne få slike sitringer i armene når han strakk seg................ Derfor føler jeg meg egentrlig helt dustete som skal på sykhuset....... BUrde jeg bare ringe å avbestille når jeg får timen i posten eller hva burde jeg gjøre??
Gjest Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 jeg hadde nok avbestilt før den tid, ringt legen og sagt det som det var
Nusseline♀♀♂ Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 For meg høres det jo ut som han har strekt på seg eller noe?
olla Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Hadde nok avbestilt timen, ja. For du har jo fått forklaring på hva det var, og ja, mine barn har også hatt slikt, men jeg forstår det om du har vært borti epilepsi, det er kanskje litt likt, men dette er nok slik som de fleste barn har!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå