Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Etter jeg fikk Emma, har jeg blitt helt annerledes. Før skulle det litt til før jeg ble svett under armene liksom - sånn til daglig. Svetta en del under trening, men det e rjo liksom greit. I går måtte jeg innom Cubus mens jeg var på jobb for å kjøpe meg en svart topp fodi svetten rant på ryggen og gav meg blaute striper på den hvite skjorta mi!!! Noe så frustrerende altså - vet ikke hva jeg skal gjøre! Noen med forslag eller råd?
olla Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 ja, jeg had hatt det akkurat som deg, svetta mye mindre før, og da var anstrengelsene MYE større. Nå svetter jeg bare jeg får bitte litt dårlig tid f.eks, kanskje bare 5 minutt, da blir jeg Så stressa og svetter som en sil!!
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 14. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2007 Hva skal vi gjøre med det da? Tror du det går tilbake igjen eller forblir vi som siler? Off, kjedelig er det i alle fall!!!
olla Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Når fikk du barn da?? Det er 2,5 siden jeg fikk....og det har ikke gått over, bare til frustrasjon!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå