Gå til innhold

Dritt

Tryne_ nr.3 på vei

Anbefalte innlegg

Skrevet

negativ på EL test i dag også, å i dag var streken nesten blenda hvit. Nå får jeg jammen meg håpe den kommer de nesten dagene

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har det samme problemet. har alltid ca siden jeg var tretten år gammel og det er jo noen år siden er nå tredve hatt 28 dgs syklus. men nå fordi vi prøver på barn så er det over stok og stein, og ikke finner jeg EL m tester eller temp denne mnd. Kanskje jeg ikke har det, eller har for liten lutheal fase, men da begynner jeg vel å stresse med det.

håper du får EL snart, jeg måtte bare få ut litt steam.

vi er inne i vår 6 pp.

Skrevet

Hvor langt er du kommt i syklusen???

Skrevet

er vel på dag 15 eller 16. forrige hadde jeg EL på dag 14.

men kroppen er en rar ting har jeg funnet ut. du da?

Skrevet

Jeg er på dag 15. Da jeg prøvde å bli gravid med jenta mi var syklusen 28 dagers i begynnelsen, etter 1 åår var den blitt til 30-32. Nå har jeg mistet 2 ganger så nå har jeg ikke peiling på hvordan den er, jeg berre håper eggløsning kommer snart

Skrevet

Du er ikke alene om det nei :o( Her tester jeg for første mnd, og er nå kommet til dag 19 uten noen positivt resultat.. Men, men.. siden jeg har ganske uregelmessig mens så kan den vel enda komme.. Men da bør jeg vel bare vente meg en lang syklus denne mnd :o( Så lei av aldri å ha kontroll på når den kommer!!

Forrige mnd derimot som var første pp, da kom mensen på dag 28... Første gang på flere år.. Merkelige greier altså.. hehe... Men, men.. slapp heldigvis å gå over ikm da og ha et lite håp om positiv test...

Skrevet

Dritt sykluser, synes at vi kunne bestemmt selv jeg, det hadde vert noe:)

Skrevet

jupp, ihvertfall burde ingen sykluser vært over 28 dager!!! Det blir jo så lenge mellom hver gang man kan prøve da jo.. :o(

Skrevet

Ja, og ingen sykluser bør være uten eggløsning:D det hadde vert noe det

Skrevet

Ja, det burde jo absolutt vært i hver eneste syklus ja.. Ganske irriterende at man har gått lenge og trodd man har eggløsning.. Har jo alle tegn på det, og når man da begynner å teste så finner man ingen til tross for at man har alle tegnene.. Håper bare at det er jeg som produserer litt lite hormon.. Har jo hatt eggløsning før siden jeg har ei lita jente.. Men den kan vel kanksje forsvinne den også.. Har ikke helt satt meg inn i dette jeg da jeg har vært sikker på at jeg har hatt eggløsning hver mnd :o/

Skrevet

Å ta temperaturen er vertfall veldig nyttig, det funker som bare det. El kan forsvinne om man har hatt den før ja

Skrevet

Her temper jeg med lady compen.. Men skjønner ikke så mye av den.. Tempen går jo fra 36,0 - 36,9 annenhver dag omtrent.. så går ikke ann å skjønne seg på den tempen.. men, men.. får bare prøve på den gamle gode måten uten å skjønne seg på temp og tester.. så får vi håpe at spiren sitter der likevel etterhvert :o)

Skrevet

Hmm, det var ett stort hopp mellom temperaturene ja. Berre fortsett ut mnd, å se om ikke det blir noe forskjell

Skrevet

Har tempet i mange mange mnd nå.. Og den ha vært slik hele tiden.. Men skal til legen nå å kreve å bli sendt til gynekolog pga smerter ved samleie, blør etter sex, lange og umulig sykluser, og tenkte da og nevne i samme slengen at jeg ikke finner eggløsningen heller.. kan jo være en sammenheng.. Så håper jeg at det blir ei løsning på det... Og i mellomtiden får vi bare kose oss med at vi prøver å lage en baby ihvertfall... så ser vi etterhvert om det klaffer :o)

Skrevet

Jeg ville sagt til han(UTEN TVIL) at du har tempet og brukt EL tester og finner ikke EL. Si at dere prøver. Be om å få ta blordprøver av hormonene dine(østradiol, progesteron, FSH og LH), de vil fortelle mye om syklusene dine, og hva som kan være galt

Skrevet

ja, spørs vel det.. har jo ikke kommet lenger enn til 2 pp da.. men kanskje likså greit å få sjekket slikt nå.. Trenger jo kanskje ikke vente et år på å få sjekket om jeg faktisk har eggløsning eller ikke..

Skrevet

Du får høre med han. Er ikke vits å prøve ett år når man ikke har EL

Skrevet

hehe, sant nok ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...