bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 hun er nå i himmelen sier hun. har fått epidural. har 7 cm åpning. vannet har ikke gått enda men de tar det om 45 min. ikke lenge til du har tigergutt i armene dine nå. kom igjen jenter.. nå må vi heie på duracellen her HEIA HEIA HEIA
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Så bra:D Jeg fikk helt vondt av henne. Jeg har fødselsangst etter en traumatisk opplevelse sev, så jeg kjennte at det stakk i hele kroppen når jeg hørte hvor redd hun var. Nå heier jeg på henne
Bebbiss Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA
Aylinah Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Åååå håper virkelig den siste biten går fort for henne ) Masse,masse lykke til herfra asså....Nå må hun da få få den lille i armene sine snart.
bell3, fikk gutt Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 JAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!! Endelig ble hun tatt på alvor der. Stakkars. Da er det endelig tigergutts tur til å komme. JIPPI ! Heia Duracellgirl ................
Gjest Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 ååååååååååååååååååååååå s fint.. stakkars jenta vår.. HEIA HEIA HEIA
pandabjørn Skrevet 14. august 2007 #7 Skrevet 14. august 2007 så fint at hun ble tatt på alvor håper hun får se tigergutten sin snart..
Mamma'n til Thias Skrevet 14. august 2007 #8 Skrevet 14. august 2007 Det var godt å høre... endelig skjer det noe!!! HEIA HEIA HEIA!!
Bea har snart 4 barn? Skrevet 14. august 2007 #9 Skrevet 14. august 2007 YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Endelig!!!!!!!!!!!!!!!!! HEIA HEIA HEIA
enpå3ogenpå1 Skrevet 14. august 2007 #10 Skrevet 14. august 2007 endelig skjer det no!!!!!!! HEIER MASSE!!!!!!!!!!!!!!
strekkmerketrollet Skrevet 14. august 2007 #11 Skrevet 14. august 2007 HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA!!!!!!!!!!! COME ON TIGERGUTT!!!
Gjest Skrevet 14. august 2007 #12 Skrevet 14. august 2007 På tide det skjer noe her - HEIA HEIA HEIA Go girl (og tigergutt) GO
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 14. august 2007 #13 Skrevet 14. august 2007 Åh!! Så bra!!! HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå