Nicita73 Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Sambo overrasket med billetter, jeg har ikke lyst i det hele tatt,men kan ikke si det til han stakkar. Har ordnet barnevakt,og bestilt hotellrom i Sarpsborg, da de ikke hadde ledige rom i Fredrikstad. Det blir koselig da, bare være kjærester, og sove så lenge vi vil. Første gangen vi har en morgen alene sammen siden lillegutt ble født for 10 mnd. siden...i dag faktisk:)
Dotten Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Har liksom alltid vært ihuga a-ha fan (før i tiden i hvert fall), men "orker" ikke når jeg må reise såpass langt...... he, he. Er ikke mer enn noe over 1 time, men når man bor i Oslo, blir man litt bortskjemt. Uansett om du har lyst eller ei, blir det en koselig kjærestetur da Kos dere!!!
Nicita73 Skrevet 14. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2007 Hiv deg i bilen "latsabb" hi hi. Vi skal kjøre fra Tønsberg, med turen om Hurum for å levere lillegutt.
Dotten Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 He, he. Nei. Ikke denne gangen. Ei venninne av meg spurte om jeg ville være med.... men takket nei Dere får jo en skikkelig kjøretur ja.... Men, så har dere jo en koselig helg sammen å se frem til da Nyt den!!!
Nicita73 Skrevet 14. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2007 Ok,jeg gir meg;) Vi skal nok få det koselig:)
Gjest Skrevet 14. august 2007 #7 Skrevet 14. august 2007 A-ha...hvem er det igjen...? Å nå husker jeg! Det er det fislebandet som spiller etter Apoptygma Berzerk til fredagen! Jeg skal se Apoptygma!!!!! Jeg skal se Apoptygma!!!!! Jeg skal se Apoptygma!!!!! Jeg skal se Apoptygma!!!!! Jeg skal se Apoptygma!!!!! Jeg skal se Apoptygma!!!!! Jeg skal se Apoptygma!!!!! Jeg skal se Apoptygma!!!!! Jeg skal se Apoptygma!!!!!
Dotten Skrevet 14. august 2007 #8 Skrevet 14. august 2007 Fisleband.....??? Ehhh. De som har ligget som nr. 1 i bl.a. USA og solgt millioner på millioner av plater??? Hvem er Apoptygma??????????? Har jeg aldri hørt om. Må være fordi jeg er blitt for gammel det da... Fnis Eller fordi DE er et fisleband... He, he, he. (Ikke krangle altså!!!).....
Gjest Skrevet 14. august 2007 #9 Skrevet 14. august 2007 Å ta nå humoren da...Du skjønner vel at man selvsagt veit hvem A-ha er...? Og Apop kan du google om du gidder.
Dotten Skrevet 14. august 2007 #10 Skrevet 14. august 2007 Jeg tok humoren jeg da.... Masse smiletegn og greier Men, MÅTTE bare kommentere litt tilbake jeg også!!! Hei og hopp!
Gjest nysveis Skrevet 14. august 2007 #11 Skrevet 14. august 2007 Jeg skal - hadde i hvertfall tenkt - men håper på at det blir satt opp tog retning Oslo på natta. Blir jo alt for DYRT å bo på hotell - og litt kjipt alene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå