Gjest Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Hehe, jeg synes Gamla er det morsomste navnet på det kvinnelige kjønnsorgan, men regner med at det ikke er det du roper på?
Dronningen! Skrevet 14. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2007 hahaha... Nei det er nok ikke det. Uten sammenligning forøvrig så er det Angelmya jeg skriker etter:o) Glufsa og marsvinet er bedre.... Er det en god dag i dag?
Gjest Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Ja, Glufsa er bra, men Gamla ruler! Jada, jobbehjemmedag, så nå må jeg snart faktisk jobbe...
Dronningen! Skrevet 14. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. august 2007 Kos deg med jobb... Jeg skal sove en time og så er det bare å stupe inn i bakehelvete!
Gjest Skrevet 14. august 2007 #7 Skrevet 14. august 2007 Hm, har du tenkt på at du kan være vanskapt?
Dronningen! Skrevet 14. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 14. august 2007 "Det bor en gammel baker" med Anne grete Preus passer egentlig veldig godt til meg i dag - føler meg som et slakt etter noen timer for lite søvn og unge som ikke gadd å stå opp for å tisse i dag tidlig....
lilja70 Skrevet 14. august 2007 #10 Skrevet 14. august 2007 He he, lang historie, kan ikke legge ut her, men... nei.
lilja70 Skrevet 14. august 2007 #11 Skrevet 14. august 2007 Jeg skal på jobb i dag, for første gang på ukevis. Jentungen valgte denne natta til å skrike som en gal hver gang ole lukkøye prøvde å bestøve meg...
lilja70 Skrevet 14. august 2007 #14 Skrevet 14. august 2007 ;-DDD ---tenkt på at DU kan være vannskapt??? Klarer ikke å formulere komplette setninger, hva har vel jeg på jobb å gjøre??? *gørrlat*
lilja70 Skrevet 14. august 2007 #15 Skrevet 14. august 2007 ... og da refererte jeg til glufsa og gamla. Sånn, for klarhet... ;-/
Gjest Skrevet 14. august 2007 #16 Skrevet 14. august 2007 Nei, for meg er Gamla helt deskriptiv, intet annet! Jobb... hmf. Må jo det.
Gjest Skrevet 14. august 2007 #17 Skrevet 14. august 2007 Hei smårips! Jeg er bandasjert og sengeliggende, men har det veldig bra under omstendighetene! Får masse deilig beroligende Og dette var en forberedt operasjon, så ingen fare! Ellers skulle jeg vært på jentetur i helgen, men ble sviktet av begge lagkameratene i siste liten. Bestemte meg i irritasjon for å dra alene likevel, og endte dermed opp på gutttur i nabohytta i stedet. Har hatt det usjarmerende moro! Har fremdeles lyst til å dyppe hodet i champagne med deg før snøen kommer jeg da, så du får si ifra om du er aleeeeeeene og eeeeeeensom igjen! -gamla
Dronningen! Skrevet 14. august 2007 Forfatter #19 Skrevet 14. august 2007 Bandasjert og sengeliggende med beroligende? Akkurat nå hørtes det utrolig godt ut... ( men helt frisk samtidig:o)) Hva legger du i usjarmerende moro, kan vi ha det en gang?? Da må jeg nok kontakte deg igjen når september er ferdig - jeg er ett opptatt smårips... Syltesesong fikk en ny betydning for meg akkurat nå! God bedring og følg instruksjonene fra legen:o) -Ripset
Gjest Skrevet 14. august 2007 #20 Skrevet 14. august 2007 Vi skal definitivt ha det usjarmerende moro:) Tar en 6 ukers tid før jeg kommer meg fra dette, og begynner i ny jobb i september. Så oktober høres herlig ut! Takk for omtanken! -gamla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå