Gjest Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Tilbake til Trondheim!!!!! Med jobb i barnehage,en som er like bra som den jeg jobber i nå med tanke på arb.miljø,arb.oppg og lønn (gjerne høyere men ikke mindre). Noen millioner i banken slik at vi kan bygge drømmehuset vårt.............. det hadde vært noe det...............................
raia81 ♂2008 + spire 2010 Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Sukk, jeg ønsker meg også "hjem". Der jeg bor nå har jeg ingen familie, savner de + de beste venninnene mine.. Blir nok ikke noe av. Kjæresten har all sin familie her + begge har gode jobber. Men kan jo drømme.
Gjest Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Er i samme situasjon vi,sambo herfra og begge har jobber.
prima donna Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Ja hurra til mange millioner i banken, og drømmehus, og artig jobb med masse latter, utfordringer, ansvar og lønn. og ja til ferie 3 ggr i året minst! og til at babyen min kommer ut snart! ah, tror skal bruke dagen i dag på planlegge hvor de 3 feriene for neste år skulle gått hvis levde i denne drømmeverden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå