Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Og stemte det? Har lyst til å ta en ultralyd i uke 12 for å skjekke at alt er i orden. Og få en termin ut i fra ultralyd. Og ikke minst vite kjønnet. Men er det for tidlig å se kjønnet?
Gjest Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 de sier det ikke.. mangs syke mennesker der ute som faktsik tar abort fordid et ikek er det de vil ha
Gjest Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 hm, er ikke bare melk i melka idag ser de ut som, virker jo full..mase tastefeil, jo.. Poenget var - siden man får innvilget abort tom uke 12, er de veldig forsiktige med å gå ut med kjønn men; det er selvsagt også veldig vanskelig å se jeg var på ul i uke 12, så en tut, men det KUNNE også være kjønnslepper ut kom en liten pode
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 14. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. august 2007 Ja det finnes jo mange merkelige folk. For oss er det det samme hva det er. Er bare veldig nyskjerrig. Og ikke minst pga. en ultralyd kan forteller bedre termin. Siden vi ikke er sikre på når jeg ble gravid.
Mrs. Bouquet Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Kjønnsorganene til jenta er store på den tiden, og det vil som oftest se ut som en gutt. Jeg hadde nok ventet med tanke på å få vite kjønnet.
Gjest Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 hehe, bare forbered deg på "Får håpe det er ei jente, da.." jeg har to gutter, er ikke måte på hvor ofte jeg hørte den. Gutter er liksom litt annenrangs, mener noen. Kan umulig vite hvor moro det er:-) det er helt topp med to av samme kjønn:-)
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 14. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. august 2007 Ja det er mange som sier det. Vel av pratiske grunner håper jeg på en gutt. Hadde vært koselig å bruke klærna som Kevin hadde på seg. Så vi ønsker oss ikke spesielt ei jente. Vi blir fornøyde uansett.
Sentralstøvsugeren Skrevet 14. august 2007 #8 Skrevet 14. august 2007 Jeg fikk vite gutt i uke 15 - i uke 19 og utallige UL'er etter det viste jente. Har også hørt om flere som ser feil så tidlig.....men terminen kan du jo sikkert få litt mere peiling på:)
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 14. august 2007 #9 Skrevet 14. august 2007 Du skal vel til ul rundt uke 18? Det er først da terminen kan stilles mest mulig nøyaktig, og dessuten vises kjønn bedre da, også:0)
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 14. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 14. august 2007 Er vel kanskje bare å vente da... Går jo fort dit også..Takk for svar
Gemini77 Skrevet 14. august 2007 #11 Skrevet 14. august 2007 Jeg hadde UL annenhver uke frem til uke 20, og de kunne ikke se kjønn før i uke 14-15. Så etter i uke 13, men da kunne de ikke se. Et par uker senere kunne de tydelig se at det var en liten gutt.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå