Gå til innhold

huff, så utrolig lite passende NÅ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vet ikke om det er gravid-hormoner eller hva det er, men jeg har blitt stupforelsket i en gammel flamme... det passer fryktelig dårlig siden jeg nå venter mitt andre barn m min samboer...

har sett denne flammen nå nesten hver dag i forrige uke, til vanlig ser jeg han ikke så mye, men det verste av alt er at han også viser interesse...

går med en sviende følelse i magen, som bare blir verre når jeg ser HAN...

flere som har hatt slike plutselige forelskelser når de har vært gravide? MÅ være hormonene som gjør det, ALDRI vært så forelska før...

vil ikke gjøre noe mer med det, men hva kan jeg gjøre for å slippe disse ville følelsene inni meg??? vil se han, men KAN jo ikke det!!!!!

nå vil jeg være

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet, det kan foregå veldig mye rart når man er gravid:) Tror det er hormonene som spiller deg et lite puss. Jeg tror at dersom du ikke gjør noe du kommer til å angre på, og bare gjenkjenner følelsene med et lite smil, og ikke prøver å undertrykke de, men kjenner på de og lar de gå over, kommer nok dette til å gå over.

Skrevet

ja, jeg tror nok selv det er hormoner også, for det er fryktelig intenst, sånn man følte når man var 12 år å forelsket for første gang!

selvfølgelig vil jeg ikke gjøre noe jeg angrer på, selv om det er veldig fristende til tider, når han også viser interesse..

men jeg får bare ungå og se han tror jeg, så går de nok over etter hvert:)

tusen hjertelig takk for svar, godt å bare få sagt det her, for har ingen jeg kan snakke med dette om... er jo egentlig så meningsløst..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...